Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
liora

liora

16-01-2010 om 13:44

De witte stip - het vervolg

Hallo allemaal,

Enkele weken geleden vertelde ik dat de zwemjuf had gezegd dat mijn zoon de komende maanden zijn witte stip nog niet zou halen. Ik ging daardoor erg twijfelen of het wel handig was hem op de (zeer dure) intensieve les te laten.
De mening op het forum was kort samengevat: wat zijn die lessen belachelijk duur, en: hoe dan ook moet hij het leren en dat gaat sneller in een klein groepje dan in een grote groep.

Nu hadden we pas weer de eerste les sinds de vakantie, en... jullie raden het al: hij heeft zijn witte stip gekregen!!! Tussendoor zijn we helemaal niet gaan zwemmen, dat lukte niet meer, maar blijkbaar heeft zoon zelf zijn angst kunnen overwinnen.

Ben zeer trots op hem en hij is nog trotser!!!

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Joepie!

goede gedaan zoon van Liora!

groetjes van Purk

amk

amk

16-01-2010 om 15:55

Joepie

dat gaat goed Liora, ik voorzie 2 kindjes met een diploma deze zomer.
Want hier had de juf het er ook over, nog even het eind van de maand de afzwemmers afwachten of er dan plek is op de door mij gewenste dag. Dan mag ze door, anders wachten we nog even.

Polly Shearman

Polly Shearman

16-01-2010 om 18:45

Ik lees en leef mee hoor

2 van mijn kinderen hebben de diploma's al maar er komt er nog een achter aan. Iedereen moet er doorheen, want je kind kan niet zonder zwemdiploma! maar het is zo;n gedoe! iedereen vind het vreselijk, zweten in dat warme zwembad, dat omkleed gedoe! pfff

dus dames!! sterkte!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.