Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dochter wel of niet naar een partijtje gaan


Kersje schreef op 13-03-2023 om 20:27:

Natuurlijk laat je haar gewoon naar dat feestje gaan, wat een merkwaardig idee hierover te twijfelen alleen vanwege sekse?!

Nou idd zeg. Toen ik de titel las, dacht ik dat het eerder zou gaan om een zwemfeestje terwijl kind nog niet alle diploma's had ofzo.  

Happyapple schreef op 15-03-2023 om 17:52:

[..]

Nou idd zeg. Toen ik de titel las, dacht ik dat het eerder zou gaan om een zwemfeestje terwijl kind nog niet alle diploma's had ofzo.

Haha dat ja. Even op de kalender gekeken, het is inmiddels al 2023.

Dus ja, mijn kind zou gewoon mogen gaan. Ze zijn blijkbaar bevriend en de jarige wil je dochter er graag bij hebben. Lekker laten gaan. Ik snap niet dat dit een vraag is.

Mijn zoon werd (5 jaar toen) uitgenodigd voor een prinsessefeestje. De moeder van de jarige belde wel even om te overleggen, mijn man heeft toen een mooi kleurig prinsenpak voor onze zoon gekocht en hij hoorde er helemaal bij, was een heel gezellige dag.
Kent je dochter de andere aanwezigen? Ken je de ouders?

Het is niet het onderscheid jongens-meisjes dat je zou moeten maken maar vriend-geen vriend. Als je uitgenodigd wordt door een vriend, dan ga je toch? Helemaal leuk.
Ook als mensen vragen hoeveel jongens of meisjes in een klas zitten. Weet ik veel, ik zie gewoon een bups kinderen die al dan niet bevriend zijn met die van mij.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

18-03-2023 om 14:38

De mening van het kind zou voor mij in deze doorslaggevend zijn. Als kind wil, gaat ze, zo niet, dan niet.

inderdaad aan haar overlaten. Hier twee zoons, de jongste nodigt altijd een meisje uit waar hij zelf mee bevriend is en dan ook een vriendin van haar, want dat vind hij leuker voor haar. Dat vind ik wel attent. En de oudste kwam elk jaar op het feestje van een vriendinnetje als enige jongen, ook geen probleem, hoewel die moeder wel een keer gevraagd heeft of hij het erg vond dat het sierraden workshop was... vond ie prima.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

18-03-2023 om 16:20

Slekire schreef op 18-03-2023 om 15:57:

inderdaad aan haar overlaten. Hier twee zoons, de jongste nodigt altijd een meisje uit waar hij zelf mee bevriend is en dan ook een vriendin van haar, want dat vind hij leuker voor haar. Dat vind ik wel attent. En de oudste kwam elk jaar op het feestje van een vriendinnetje als enige jongen, ook geen probleem, hoewel die moeder wel een keer gevraagd heeft of hij het erg vond dat het sierraden workshop was... vond ie prima.

Zeer attent en lief van je zoon!🥰

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.