Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Marijke

Marijke

13-08-2011 om 21:50

Een lekker luchtje

Mijn dochter van 10 wil net als haar moeder soms ook een lekker luchtje. Dat mag, maar om nu mijn luchtjes te gebruiken? Ik vind ze vaak te zwaar voor haar (en te prijzig!).
Welke luchtjes passen bij die jonge meiden?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lekker luchtje

Waarom probeer je niet van die fleurige deodorant ... gewoon bij de drogist

buzz

buzz

14-08-2011 om 07:48

Ik had

vroeger um ik denk 2 jaartjes ouder, miss porty of zoiets. Maar de tijden zijn veranderd, ik zou gewoon eens gaan ruiken bij zo een zaak en niet luchtigs niet te prijzigs voor haar uitzoeken.

Fiorucci

Fiorucci

14-08-2011 om 07:49

Vogue

Mijn dochter gebruikt de meidenlijn van Vogue, de deo vindt ze fijn ruiken, er is ook eau de toilette van te krijgen. www.vogue-girl.nl

Rembrand

Rembrand

14-08-2011 om 14:40

Oilily

heeft een kinderluchtje.
Ik heb het vorige week mijn vijfjarige nichtje voor haar verjaardag gegeven ( die is gek van tutten en mutsen namelijk).
M.

Zara

Zara heeft ook geurtjes voor kinderen!

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Dochter

gebruikt deo van de tienerlijn van Vogue. En nog wat niet al te zware 'grote-dames'luchtjes, meestal krijgertjes van mijn kennissen of vriendinnen.
Ik zou dochter gewoon eens meenemen de stad in en samen lekker gaan ruiken. Vindt ze vast een geweldig uitje .

Wilma

Wilma

15-08-2011 om 17:05

Hier ook oilily

Mijn meisje-meisje heeft ook een fleurige van Oilily, ruikt erg lekker (die nepluchtjes van Prinsessen ofzo zijn vaak niet te harden!). Deze is ook vaak in de aanbieding, voor een euro of 6,7.

Ook een leuk kadootje voor een meisjesfeestje vind ik.

Groetjes,
Wilma

Oillily en vogue

Mijn meid is 7 en heeft van mij Oilily gekregen, omdat deze lekker fris ruikt. "De princessen luchtjes" vind ikzelf altijd zo chemisch naar aardbeien ruiken.
Daarnaast kreeg ze van een kennis Vogue girls en die gata ook wel, leuke is dat ze de hele lijn kunnen verzamelen, badschuim, deodorant etc.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.