Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Eindmusical en afscheid groep 8


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

04-07-2011 om 13:33

Cobi

Hou op schei uit....we krijgen wel extra klasseassistenten, maar een gewoon lokaal, en een deel van de aula komt beschikbaar zodat daar ook kinderen kunnen werken....maar dochterlief is niet blij dat ze een deel van haar laatste jaar in de aula zal doorbrengen. Ik vermoed dat daarna het vo een verademing zal zijn..

Maylise

Maylise

04-07-2011 om 16:39

Zelf schrijven

Op de basisschool van mijn kinderen schreven twee leraren elk jaar samen met de kinderen zelf de musical. Erg leuk. Het hielp natuurlijk wel dat een van de leraren zeer muzikaal is en ook makkelijk liedjes kon componeren. De kinderen konden allemaal meehelpen met het verhaal en hun eigen rol vorm te geven. Leuk maar wel veel werk voor de leraren dus die moeten daar ook maar zin in hebben.

Engelandvaarder

Engelandvaarder

04-07-2011 om 21:57

Nog drie weken

Ik zit hier even illegaal, want ik moet verder met het papegaaienpak (!) voor de eindmusical van onze zoon. Ik word echt gillend gek deze tijd van het jaar, vrijdag een Prom on the Playground, waar zoon electrische gitaar gaat spelen, morgen proefdraaien op de middelbare school ('s avonds de ouders ook), overmorgen sportdag, donderdagochtend een soort cursus voor iadh kinderen over hoe het gaat op de middelbare, volgende week disco en uitvoeringen van de toneelclub (wie had bedacht dat dat een goed idee was, ik moet pakken voor vier rollen naaien dit jaar!), en de week daarna de musical en afscheid op school.
En dan heb ik het nog niet eens over de eindejaarsborrels met de ouders van de klas van dochter en zoon, en een feestje van de speciale klassenassistent die zeven jaar met de kinderen meegelopen heeft die er ook nog tussengepropt worden.
Mijn tranen op de laatste schooldag zullen van opluchting zijn dat we het allemaal hebben gehad en ik verwacht dat ik de eerste week van de vakantie op apegapen lig.
Wat ik wel een leuke traditie vind is dat ouders en kinderen hier na de laatste bel en masse naar het plaatselijke park gaan met picnic (en de nodige flessen wijn) om zo de vakantie in te luiden.

Engelandvaarder

Engelandvaarder

05-07-2011 om 12:36

Zeg me dat t goed komt!

Vanmorgen een bleek en bibberig jongetje afgeleverd voor een introduktiedag op zijn nieuwe school. Zo te zien kennen de meeste kinderen in zijn klas elkaar al, en hij niemand. Moeilijk hoor, dat loslaten....

Engelandvaarder

Engelandvaarder

05-07-2011 om 17:36

En het kwam goed

Hij kwam lachend en grappend naar buiten. Phew, die horde is genomen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.