Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
dc

dc

02-08-2011 om 18:37

Even complimentje voor mijn kinderen

Mijn baby wordt nu elke nacht om de 2 uur wakker, mijn wallen hangen op de knieën, ik ben strontsacherijnig en enorm ongeduldig, en mijn 2 zoons (3 en 5) gedragen zich voorbeeldig en laten zich niet door mijn gezeur van slag brengen!

Ik heb ze net maar een kleinigheidje gegeven om ze te bedanken, en trots dat ze zijn!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

02-08-2011 om 19:18

Agossie

Wat een bikkels zeg! En wat leuk dat je ze expliciet bedankt. Dat vergeten ouders nog weleens, volgens mij. Ik vind het ook belangrijk het (extra-)goede gedrag van Spruitje te belonen - met een compliment, wat extra aandacht, en soms ook een boekje of speeltje inderdaad. He, wat fijn, dc!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

02-08-2011 om 21:02

Goed!

Wat goed van je zoons, terecht dat je trots bent!

dc

dc

03-08-2011 om 11:28

Lieverds

Het zijn gewoon een stel lieverds!

Vanacht een beetje goed geslapen (wel elke 2 uur wakker, maar tussendoor sliep ze gewoon), dus vanochtend al fijn naar park geweest en gevoetbald (ja, ik ook, zucht).

En het is hier heel erg mooi weer! Heerlijk.

Asa Torell

Asa Torell

03-08-2011 om 12:41

Wat leuk dc

knap hoor, dat zou mij niet lukken! Een chagrijnig iemand in de buurt heeft algauw een bijzonder slechte uitwerking op mijn eigen humeur.

dc

dc

03-08-2011 om 12:47

Vader

Dat hebben ze vast van hun vader. Die blijft ook eigenlijk altijd vrolijk als ik sacho ben. Andersom kan ik het ook niet. Geeft ook wel grappige discussies. Mijn man zegt dat hij nooit boos mag zijn, want dan word ik boos omdat hij boos is

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.