Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
ayla

ayla

30-05-2009 om 19:44

Geen b maar snorkelclub

Sinds vorig jar zit dochter van 5 op zwemles, ze heeft nu haar 100 meter afstandsbrevet, haar diploma A en haar overlevingsdiploma goud. Aan het gewone zwemmen heeft ze niet echt een hekel maar dat vind ze wel het minst leuk, waar ze dol op is is duiken, onder water zwemmen, dingentjes opduiken en trucjes onder water uithalen. Nu was eigenlijk de bedoeling dat ze na haar overlevingsdiploma hewoon voor B verder zou gaan. Echter zwemleraar raadt het af, hij ziet het als een oneindig verhaal bij haar omdat ze zich niet echt erop kan concentreren. Hij stelde voor haar op de snorkelclub te doen, Daar is ene groep 4 tot 6 jarigen die lamgzaam leren snorkelen en duiken en onderwater zwemmen met duikbril. Daarnaast doen ze nog wat aan techniek werken, dus ook borstcrawl en rugcrawl. Maar het is meer spelen dan een gewone les. Ik moet nu echt even van het B diploma idee afstappen. Heeft ze hier iets aan= of is dit echt alleen maar voor de leuk= zijn er mensen wiens kleuters al bij een snorkelclubje zitten

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ayla

Niet te veel waarde hechten aan het B-papiertje. Dat je kind plezier heeft in het zwemmen en zichzelf goed leert redden in het water is veel belangrijker. Als ik jou was zou ik B lekker laten zitten en als ze het in de snorkelclub wel naar haar zin heeft is dat toch prima.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.