Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Mareld

Mareld

05-03-2009 om 21:57

Geen feestje meer als je 12 wordt?

Mijn oudste wordt binnenkort 12, en wil dan naar het zwembad met een paar vriendinnen (een eindje rijden, dus pa en ik gaan wel mee, maar zelf niet zwemmen). Na afloop daar frietjes eten.

Nu hoor ik eigenlijk van verschillende kanten dat er in groep 8 amper meer feestjes worden gegeven, en als ze het wel doen dan met een paar feestvarkens tegelijk voor de hele klas. Is dat bij jullie groep-achters ook zo of geven die gewoon nog feestjes voor een kleiner groepje kinderen??

Niet dat wij er ons iets van aan trekken hoor, dochter wil zelf wél een klein zwembadfeestje dus dat mag gewoon van ons.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee hoor

hier gewoon nog feestjes,
Dochter moet er niet aan denken om het niet te vieren!

Al jaren geen

Hier een nu groep 8-er die al jaren geen feestje geeft. Vindt hij helemaal niets, soms wel "zomaar" iets leuks doen met een vriendje erbij.

Brianna F

Brianna F

06-03-2009 om 18:31

Nog steeds

en hier zijn de dochters 16 en 19, maar met hun verjaardag nodigen ze altijd een kudde vriendinnen uit waarmee gegourmet wordt o.i.d. en film gekeken.

Mareld

Mareld

06-03-2009 om 21:46

Da's duidelijk dus...

Het kan alle kanten op! Gewoon lekker je eigen plan trekken dus. Ik hoorde het ineens van diverse kanten, kinderen in groep 8 die ineens geen feestje meer geven (en voorgaande jaren wel), viel gewoon op.

Monique D*

Monique D*

08-03-2009 om 02:32

Kosten lan-party of karten?

Als mijn zoon in oktober 15 wordt wil hij ook iets bijzonders voor zijn verjaardag doen.
Een LAN-party of karten lijkt hem ook wel leuk. Maar hoeveel kost nou zoiets?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.