Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Geluidjes maken

Hallo,

Mijn zoon,7 jaar,maakt de gehele dag door geluidjes.
Als hij tv kijkt is hij bijna geen moment stil,beetje lastig is het om uit te leggen wat voor geluidjes het zijn,maar zal mijn best doen

Humhum
Tssss.
MMmm.
Ttggg.
Grihhnn.

Hij reageert echt op alles wat hij ziet.Ook tijdens het spelen doet hij het of als we in de winkel lopen,bij alles wat hij ziet of hoort maakt hij geluidjes.
Naast al die geluidjes praat hij ook erg veel en is dus eigenlijk geen moment van de dag stil.
Heb natuurlijk gevraagd of hij ujb wil stoppen met die geluidjes want ik word er een beetje gek van.
Hij zegt zelf dat het niet kan ,dat het een verslaving is geworden.
Wie heeft advies of herkent dit??

Groeten Pemm

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

24-04-2009 om 14:46

Herken het wel

Hoi,

Mijn kinderen konden dat vroeger ook heel vaak doen. Is overgegaan maar inderdaad. Dan waren ze aan het kleuren in een kleurboek en ik was met mijn moeder aan het kletsen en dan zaten zij ondertussen de hele tijd geluiden te maken, zelf verzonnen liedjes 'lalalalala' weliswaar heel zachtjes maar om bloednerveus van te worden.
Vooral mijn dochter deed dit erg,dus wellicht is het niet een specifiek jongetjes ding.
Maar goed, ze zijn nu 10 en 12 en ze doen dit niet meer op deze manier (maken nog wel herrie maar toch anders)

Maxime

pemm

pemm

27-04-2009 om 12:14 Topicstarter

Thx...

..voor de reacties.

Ik hoop idd dat het een voorbijgaande tik is.
Zal proberen er niet al te vaak wat van te zeggen !

Groeten Pemm

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.