Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
isabo

isabo

08-06-2009 om 20:23

Grote voeten

Hallo allemaal
Ik heb een dochter van bijna 7 en ze draagt nu al maat 36 (bijna 37). Ik heb steeds meer moeite om leuke passende schoenen te vinden. Is er nog iemand die dit probleem ook heeft? En heeft er iemand nog tips voor leuke schoenen voor kids in grootte maten? Iedere keer met de voeten meten, breekt mijn hart als ze weer een maatje groter krijgt. En alle "leukere"schoenen buiten bereik vallen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suus

Suus

08-06-2009 om 20:53

Ook

hoi
Mijn dochter is net 7 en heeft ook schoenmaat 36. ze is ook relatief lang (1.36m) maar dan nog...

sandalen koop ik iig niet meer, met die grote voeten ziet het er niet uit vind ik.

Voor schoenen ga ik alleen naar de betere kinderschoenenwinkels, aangezien ze ook nog eens brede voorvoeten en smalle enkels/kuiten heeft. Vooral voor laarzen vond ik het vorig jaar moeilijk: veel laarzen hebben al hakken en daar vind ik haar nog echt te jong voor. De laarzen die haar wel goed passen waren niet echt super. tsja.

ben benieuwd of er mensen met goede tips komen.

Suus

Red rags

gaan tot maat 40, wel duur maar wel mooie schoenen.
Bij de Dolcis hebben ze ook leuke schoenen vaak tot 38.
Dochter had ook vroeg grote voeten, op haar 10de maat 40 en nu nog steeds(12)

Pollewop

Pollewop

09-06-2009 om 11:37

Kinderschoenen tot en met maat 40 bestaan hoor

Heb zelf bij een schoenenzaak gewerkt en daar hadden wij hele leuke meidenschoenen die doorliepen t/m mt 39, soms 40, dat is afhankelijk van het merk. Gattino, Renate, H.I.P by Pinocchio, Replay, Red Rag, Lumberjack, noem ze maar op. Als je bij een goede schoenenzaak gaat kijken vind je ze vast wel. Meestal staat t/m 35 in de kinderhoek en 36 en groter in de dameshoek.

els

els

09-06-2009 om 11:41

Hier ook

Mijn dochter is bijna 8 en heeft maat 36, gelukkig zijn haar voeten het afgelopen jaar nauwelijks gegroeid. Ze is lang, ruim 1.40 m. Lange, smale voeten met zooltjes van de podotherapeut, ga maar 'ns schoenen zoeken! Nou, ik heb DE winkel gevonden: Verkuilen in Eindhoven. Niet goedkoop, maar eindelijk een winkel waar m'n kind keus heeft uit meer dan drie paar schoenen! En: goed advies. Geen idee of ze meer vestigingen hebben. Ik moet er ruim 60 km voor rijden, maar ik ga nergens anders meer naar toe.

Tineke

Tineke

09-06-2009 om 15:39

Sneakers?

Je hebt mooie sneakers in alle maten, met alle mogelijke kleuren en prints. Is toch ook leuk voor kleine meisjes met grote voeten?

Verkuilen zit ....

in meer platsen google maar eens.
Hier bij shoerama hebben ze ook veel schoenen trouwens tot maat 40, zit in sprang-capelle 9 vlak bij de efteling) en in breda.

Ef

Ef

09-06-2009 om 22:40

Omoda

Je kan ook eens bij omoda.nl kijken. Dat is wel een webwinkel, maar ze hebben veel keus. Nadeel is dat je vooruit moet betalen, maar ze rekenen geen verzendkosten en zijn vlot met het terugstorten als je een bestelling terugstuurt. Ik bestel er wel eens voor mijn zoon, die is 6 jaar en heeft ook maat 36. Hij heeft verder "normale" voeten (niet heel smal oid) en ik weet welke merken hem goed zitten. Meestal bestel ik dan 2 maten of soorten en dan kunnen we thuis passen, wat niet goed zit stuur ik terug.
Verder sportschoenen inderdaad en teva (achtige) sandalen, die zijn er ook in alle kleuren en maten en staan in maat 36 ook nog leuk. (vind ik)

marie

marie

10-06-2009 om 10:44

Pasmerk

Hallo
Kijk ook eens op de site van Pasmerk voor kinderschoenenwinkels:
http://www.pasmerk.nl/
succes

Vic

Vic

10-06-2009 om 20:19

Andersom

Mijn dochter van 10 heeft (al een jaar) maat 34 en het groeien schiet niet echt op. Ze baalt er heel erg van dat er in haar maat nog geen schoenen met hakken ziijn. 'Iedereen' in haar klas heeft hakken.

Zucht van herkenning

Zucht..... Nèt 6, maat 35, en nu zijn haar een paar maanden oude schoenen alweer te klein.....Maar je doet er niks aan. Mama heeft ook maat 45, dus helemaal verbaasd ben ik er niet over. Wel lastig dat er weinig "kinderachtige" schoentjes meer zijn in die maten, want ze draagt nog wel graag echte kleine-meisjes-jurken met veel roze en strookjes (die maak ik allemaal zelf, want in maat 134-140 zijn daar ook niet meer veel van). Tot nu toe heb ik altijd leuke schoenen enzo kunnen vinden, maar het is wel ff zoeken en ze zijn vaak nog erg duur ook. Maar nogmaals: je doet er niks aan, en meer dan alleen maar lastig is het niet. Er zijn ergere dingen!
groet
SuusB

Vera*

Vera*

17-06-2009 om 10:31

Suzanneb

In Duitsland is er in grote meisjesmaten nog wel veel 'lieve' kleding te krijgen. Daar heb je zelfs nog jurken, geen strandjurkjes maar echt mooie jurken.
Ga maar eens kijken in Duitse warenhuizen.
Wij waren gaan shoppen in Berlijn toen we er waren en voor dochter die ook van 'lief' houdt was er van alles te krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.