Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
daantje123

daantje123

13-11-2009 om 15:55

Hebben jullie ook wel eens zo'n bllllh dag?

Hebben jullie dat ook wel eens, zo'n dag waarop niets uit je vingers komt? En ook niet uit die van je kinderen?
Ze hangen alleen maar, ik erger me er aan, probeer ze eerst nog positief te motiveren om iets anders te gaan doen, wat ze dan ook doen, maar heeeeeeel sloom.
En het liefst willen ze alleen maar televisie kijken..

Bah, bah, bah!

Ik heb ook heel sterk het gevoel dat het aan mij ligt, dat ik met ze op stap moet, of koekjes bakken ofzo. Maar daar heb ik helemaal geen zin in! Ik wil best een spelletje doen of een puzzel met ze maken, maar ik heb ook nog wat in huis te doen.
Ze hebben echt zat speelgoed, maar niets is leuk!

Ik ben erg benieuwd of jullie dat ook wel eens hebben!

Daan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sabje

sabje

13-11-2009 om 16:33

Ooh ja zeker wel en

geef daar dan,als het kan natuurlijk,maar even lekker aan toe.Met zijn allen op de bank hangen en lekker een film kijken.Heerlijk hoor je hoeft toch niet altijd van alles
Vandaag was een dag waarin ik eigenlijk van alles wou maar ja dochter werd/is ziek dus eigenlijk helemaal niets gedaan.Morgen weer een dag

Yta Chalne

Yta Chalne

13-11-2009 om 16:56

Welnee, nooit

Nee zeg, alle dagen zijn hier van dezelfde hoge kwaliteit. De kinderen zijn altijd schoon, vriendelijk, spelen op elk gewenst moment zelf en zitten altijd vol spannende doch verantwoorde en niet rommelmakende plannen, maar uiteraard ben ik ook elke dag op m'n best en sta ik de ganse dag te popelen om spelletjes met ze te doen. Ons huis is altijd en altijd spic en span, ik ben altijd fit en vrolijk en goedgehumeurd (net als de kinderen, vooral de pubers en vergeet de kleuter vlak voor sinterklaas niet...)
Hangen doet niemand hier. Wij zitten geen minuut, altijd bezig met Nuttige Dingen. Echt rot voor jullie dat het bij jou wel zo loopt, lijkt me héél ongebruikelijk...

(!!)

Caillic

Caillic

13-11-2009 om 17:07

Nee hoor, nooit

Altijd vol vrolijke energie, alle minuten van de dag bezig met allerlei pedagogisch zeer verantwoord.
Ahum...de uitdrukking couch potatoe is meer dan eens op ons van toepassing, en aangezien die uitdrukking bestaat, zullen we wel niet de enige zijn. Mijn tip: meedoen, vooral meedoen en als het ff kan dan ook gewoon pizza's laten bezorgen! )

ijsvogeltje

ijsvogeltje

13-11-2009 om 17:45

Hier ook nooit

Welnee, dat herken ik helemaal niet. Ik denk dat wij zo'n Blueband-gezinnetje zijn. Kinderen de hele dag vrolijk en lief, ruimen keurig hun spulletjes op en helpen dolgraag mee in het huishouden. En alles natuurlijk vreselijk pedagogisch verantwoord.
Uh... ja dus Daantje, wij hebben ook wel eens zo´n blllllh dag. Ik snap precies wat je bedoelt!

daantje123

daantje123

13-11-2009 om 18:21

He, bedankt!

lekker dat jullie er ook wel eens last van hebben! Ik voel me ineens een stuk beter )

Ik weet nu dus wel wat ik vandaag verkeerd heb gedaan, ik had me er ook aan over moeten geven, in plaats van me er aan ergeren!

Volgende keer beter!

Daan

Hier net zoals bij yta

of nee eigenlijk gaat het hier nog veel harmonieuzer.

ik ben dagelijks elk moment van de dag - ja zeker wel non-stop - een bron van inspiratie voor andere ouders of eigenlijk de gehele mensheid.

Ik beb altijd geduldig en stabiel. Ik heb nooit last van het weer, nooit last van mijn cyclus, ik pieker nooit en mijn kinderen zijn werkelijk altijd behulpzaam en beleefd, ze vloeken net zoals ik ook nooit.

De tv gaat nooit aan want de kinderen maken liever met zelfgefiguurzaagde houten kralen prachtige kettingen die geen lawaai maken. Oh ja en ze vinden werkelijk alles leuk, ze vervelen zich nooit.

Net als ik, ik ben ook een bron van rust en straal de hele dag positiviteit uit, ik ben eigenlijk een menselijke dolfijn en mijn kinderen zijn eigenlijk dolfijnenkinderen. En natuurlijk ben ik heel groen en immer en altijd verantwoord bezig qua consumtiegedrag, ik sta nooit rood en heb een gigantisch grote buffer die nooit opgaat.

Dus nee ik heb noooooit een bllllh dag.

(naderende winterdepressie, knoopt zich nog net niet op, geeft grof geld uit aan onzinnige dingen, dumpt kinderen zsm voor de tv als ze gaan jengelen)

angel3

angel3

14-11-2009 om 17:12

Ik noem het....

one of those days en dan knipoogt mijn beste vriendin heel begrijpend naar me
gek genoeg is dat vaak een weekenddag hier. Alsof het ritmeloze het slechtste in de mensch/kind naar boven brengt

Ik-mama

Ik-mama

15-11-2009 om 15:22

Hi hi

Wij hebben vandaag zo'n dag. Gisteren een erg intensieve en lange dag gehad, vandaag (en we vieren vandaag nb mijn verjaardag van morgen al een beetje) dus echt nergens zin in. Zelfs geen zin in eten en drinken of taart (te maken). Kinderen zitten te gamen op de pc en de ds. Zappen wat duf door de 4 kinderzenders. Ik hang achter de pc en het huis is een troep. Morgen er als een wervelwind doorheen, voordat de visite komt.

Morgen weer een dag!

Coco

Coco

17-11-2009 om 11:33

Nee hoor

Waarom verhuis je, net als ik, ook niet naar Stepford. Heb je daar nooit meer last van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.