Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Help, pulkende dochter (5 jaar)

mijn dochter van 5 jaar pulkt graag wondjes open...nou ja dat snap ik nog...doe ik zelf ook eerlijk gezegd

Maar dochter gaat de laatste tijd steeds verder, nu heeft ze onder haar voet zef velletjes los gepulkt en zien haar voeten er niet uit. Blijkbaar heeft ze er zef weinig last van, althans nog niet.
Ze doet het waar wij bij zijn, dan spreek ik haar erop aan (en krijg als antwoord: "Nou laat me nou, is mijn voet.") Tja is het ook,maar wil toch pijn en erger voorkomen. De vellen hangen echt aan haar voetzool!!!

Iemand een idee haar er vanaf te krijgen???

GR Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Insmeren

Als ze het met name onder haar voeten doet, zou ik 's avonds als ze naar bed gaat er dun vaseline of zo opsmeren. Voeten kunnen plotseling behoorlijk gaan vervellen en dan móét ik er zelf ook aan pulken als ik eerlijk ben. Verder gewoon blijven waarschuwen en "brutale" antwoorden verbieden of als ze toch een keer te ver gepulkt heeft en piept dat het pijn doet een soort gelijk antwoord geven, zoiets als "tja, jammer dan, je was gewaarschuwd maar gelukkig zijn het jou voeten". Succes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.