Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
maria

maria

08-11-2010 om 17:02

Help schoencadeautjes (8 jr jongen/10 jr meisje)

Help, ik hoor dat Sinterklaas zaterdag weer het land in komt, dus tijd voor (in elk geval) schoencadeautjes (2 pw bij ons).

Ben erg druk geweest om er al goed over na te denken en heb erg weinig tijd om wat te kopen. Wie kan me helpen?

Dingetjes die ze niet meteen weggooien of al snel niets meer mee doen, onder de EUR 5 (bij voorkeur onder de EUR 2,50) voor een jongen van 8 en meisje van 10. Ik kom voor mijn zoon even niet verder dan lego/playmobil doosjes en voor mijn dochter blijf ik steken bij (kleine) Schleichjes...

Alle ideeen dus welkom... Bedankt!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

08-11-2010 om 17:32

Action

Ik probeerde het zelf altijd te beperken tot een euro per keer zelfs. En zou destijds blij zijn geweest met...Action!! Daar hebben ze zat leuke dingen voor bijna niks. En anders: een leuk tijdschrift, knutsel/tekendingetjes, kleurblok, dat werk.

Hier

Kneedgum en potje slijm (jeugdherinnering ), puzzelboekje, mooie nieuwe pen, lotto's pet shop diertje

bibi63

bibi63

08-11-2010 om 19:12

een adventkalender met chocolaatjes. Kun je bijna overal krijgen in allerlei uitvoeringen.
Gr. Bibi

Hier

Mijn uitgangspunt is ook dat het vooral niet veel mag kosten. Wordt anders wel een hele dure grap die 5-dec onzin....

Hier chocolademunten, een keer een mandarijn, en de rest moet ik nog verzinnen.

Asa Torell

Asa Torell

08-11-2010 om 20:23

Bibi (ot)

Man zoekt zich al een paar weken suf naar zo'n kalender! Waar haal je die?

Nasha 1st

Nasha 1st

08-11-2010 om 20:37

Adventkalender!

bij de Xenos...

bibi63

bibi63

08-11-2010 om 20:57

Asa

Ik heb hem laatst gehaald bij de Xenos, maar die dingen hebben ze ook altijd bij het Kruidvat e.d. (en volgens mij heb ik ze ook wel eens gezien bij de Etos).
Groetjes,
Bibi

Asa Torell

Asa Torell

08-11-2010 om 22:30

Super (ot)

bedankt allemaal voor de kalendertips, in die richting (xenos, drogisterijen) hadden we nog helemaal niet gedacht.

Asa Torell

Asa Torell

08-11-2010 om 22:34

On topic

Hier is een tijdschrift (dikke donald duck ofzo, maar voor jouw kinderen zal iets anders vast leuker zijn ivm. de leeftijd) altijd een succes voor zoon van 6, niet duur en toch weer eens wat anders dan een gewoon speelgoedje.
Voor de schoen koop ik trouwens vaak wel iets prutserigs, dan gaat het me meer om het idee dan het echt passende kado. Ik denk dat ik zaterdag nog even ongemerkt langs de trekpleister hier in de wijk probeer te gaan, daar hebben ze vrij veel speelgoed.

Asa: adventkalender bij selexyz

Ik heb een prachtige gekocht bij de selexyx boekhandel, al een aantal weken geleden. Zoontjes teleurgesteld want geen chocola, maar ik ben erg in mijn nopjes vanwege de esthetiek, de prijs (paar euro) en dat het hele kerstverhaal in de flapjes staat. Leuk voor jongste die net leest.

Annet

Annet

09-11-2010 om 09:34

Aldi en lidl hebben ze ook altijd.

Hier al jaren een standaard schoenkadootje.

Yaron

Yaron

09-11-2010 om 13:46

Hier

Hier krijgen ze in de schoen: een scheetkussen, een traploopveer, een chocosint, een tijdschrift of kleurboekje en nog een doosje Playmobil/Lego/Mini babyborn. De meeste keren is het ongeveer 1 euro, maar soms iets meer, duurder dan 2,50 probeer ik niet te gaan.

maria

maria

09-11-2010 om 21:57

Iedereen superbedankt!

Echt geweldig al jullie tips. Dat is waarom ik van (iedereen op) Ouders Online hou!!

Als er nog andere tips zijn, zijn ze nog steeds welkom (wordt denk ik donderdag in de lunchpauze dat ik de stad doorren voor de eerste schoencadeautjes, maar later vast nog 2e ronde), maar ik ben er nu al er in mijn sas mee.

Bedankt!

Wilma

Wilma

10-11-2010 om 13:48

Een tijdschrift is hier vaste prik

En dan meteen voor papa en mama ook eentje. HEbben we allemaal wat in de schoen die ochtend . Heb ook al een chocosintje gekocht, dus ben al voor twee dagen klaar .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.