Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sjane

sjane

28-05-2009 om 15:30

Hoe maak ik oermannen-haar?

Ik heb hier laatst een tip gelezen over een kinderfeestje met als thema de oertijd. Dat lijkt me geweldig dus dat gaan we doen!
Nou wilde ik de jongens verkleden in dierenvellen, wat houtskool op hun gezicht vegen en hun haar 'authentiek' warrig maken. Een beetje een wilde bos haar die alle kanten op staat. Ik weet alleen helemaal niks van haarproducten, dus wie kan me een tip geven: moet er mousse in, gel, 'net-uit-bed' spul of...?

sjane

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wax en talkpoeder misschien

Ik zou het denk ik proberen met wax of inderdaad dat out of bed spul en dan als ze donker haar hebben er wat talkpoeder door doen voor de stoffige look.

Brianna F

Brianna F

28-05-2009 om 16:19

Touperen

Een pluk pakken en tegen het haar in kammen, dus van einde naar wortel. Doe dat met alle plukken en het haar staat alle kanten op.

Pelle

Dat gaat niet lukken met tondeusekoppies en andere kortharige exemplaren

Zijn die er nog dan?

Guinevere

Guinevere

28-05-2009 om 21:00

Sjane

Ha, dat was mijn draadje van dat feest, de feestdatum nadert nu met rasse schreden. Dus ik ben reuze benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen!
Hoe ga jij die dierenvellen improviseren eigenlijk? Daar ben ik zelf nog steeds niet uit. Misschien een lap met een dierenprint op de markt scoren?

sjane

sjane

29-05-2009 om 10:33

Guinevere

jep, stof op de markt gekocht (lapjesmarkt in Utrecht, elke zaterdagmorgen). Tijger, panter en luipaardprint, alles voor €5 per meter!
En ik heb opblaasknotsen besteld via internet, volgens mij gaan die een groot succes worden. Ik zal de link er meteen even bij zetten:
http://www.fashionstore.nl/?page=list-search&keyword=knots
groet, Sjane

Guinevere

Guinevere

29-05-2009 om 13:04

Sjane

Ha, goed idee, die knotsen! Is die lapjesmarkt in Utrecht er alleen op zaterdag eigenlijk? Of staat die kraam er ook op andere dagen?

sjane

sjane

29-05-2009 om 15:02

Guinevere: lapjesmarkt

De lapjesmarkt is er alleen op zaterdag, van 9 tot 13 uur in de Breedstraat.
Sommige kramen zullen op andere dagen wel op een andere markt ergens staan, maar daar heb ik geen informatie over...

Guinevere

Guinevere

29-05-2009 om 21:00

Jammer

Hmmm, da's jammer, ik kom alleen doordeweeks in Utrecht...dan ga ik hier in het dorp maar speuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.