Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Pleun Lauwerier

Pleun Lauwerier

05-08-2009 om 09:52

Hulp van ouders nodig! - afstudeeropdracht 'active play'

Beste ouders,

Mijn naam is Pleun Lauwerier en ik ben momenteel mijn studie Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft aan het afronden met een afstudeeropdracht bij een groot bedrijf. Ik hou me bezig met het bedenken van nieuwe spellen / speelgoed voor kinderen van 7 tot 9 jaar.

Om meer inzicht te krijgen in het speelgedrag van kinderen zou ik ouders graag een aantal vragen stellen. De informatie gebruik ik in mijn literatuurverslag, als achtergrond informatie, en om keuzes op te baseren over wat voor soort spellen/speelgoed te ontwerpen.

Als u mij hiermee wilt helpen (het duurt niet lang) kunt u de onderstaande websitepagina openen om bij de vragenlijst te komen:

http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=1vrq5erduyqwzk2627779

U zou mij hier ontzettend mee helpen!

Alvast bedankt,

Vriendelijke groet,
Pleun Lauwerier

(ik heb toestemming gekregen van de Forumredactie voor het plaatsen van dit verzoek)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

05-08-2009 om 11:27

Gedaan

Heb de vragenlijst ingevuld, maar dat kostte toch nog wel even tijd, kwartiertje of zo. Maar ik ben heel benieuwd wat er nog ontwikkeld kan worden, volgens mij bestaat alles al. Maar misschien zie ik met mijn totaal-niet-creatiev-inslag wel dingen over het hoofd.

Tirza G.

Tirza G.

05-08-2009 om 12:41

Pleun

Neem 's contact op met de Vereniging Speelotheken NL. Daar zit veel kennis! www.speelotheken.nl

Tirza

Pleun Lauwerier

Pleun Lauwerier

05-08-2009 om 17:49

Bedankt voor de tip!

Bedankt voor de tip!

groetjes Pleun

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.