Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Een moeder

Een moeder

12-06-2009 om 13:59

Ideeën gezocht voor verkleden als tv held voor een meisje

Mijn dochter heeft volgende week een feestje op school nu is het de bedoeling dat iedereen als tv held komt.
Maar nu hebben we niet echt een idee als wat.
Ik ga geen duur megamindy pak voor haar kopen. Ze wil niet als pipie langkous of zo.
De meeste tv programma's waar zij naar kijkt lopen de meiden in gewone kleding en dan voelt ze zich niet verkleed.
Nu komen we niet verder als kim posible. Die draagt een soort joggingbroek maar we konden vanmorgen nergens een leuke joggingbroek in mijn dochters maar vinden.

Iemand nog leuke ideeën Niet te moeilijk want ik ben niet erg creatief en er is ook weinig tijd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

12-06-2009 om 14:26

Rapper..

Dochter is laatst als rapper verkleed ergens naartoe gegaan, beetje te grote spijkerbroek aan, veel te grote trui met capuchon van mij erbij, beetje bling bling om, petje achterte voren op en KLAAR... je noemt haar gewoon een MTV-held...

Mamba

Mamba

12-06-2009 om 19:40

Paris hilton?

Korte, duur uitziende kleding, speelgoedhondje in handtas, flink lippenstift op.

Pippin

Pippin

12-06-2009 om 22:32

Katara

Misschien is het leuk om als katara uit de Avatar te gaan? Blauwe kleding, mooie ketting om, haar met losse plukjes langs haar oren. Mijn kinderen vinden haar geweldig.

Pippin

Pippin

12-06-2009 om 23:13

Offe

Die griet van titatovenaar? Ik weet niet meer hoe ze heet. Of als Lisa Simpson, of Marge Simpson (met blauwe pruik, cool) of als de koningin, of als Maxima, of als smurfin...

Rafelkap

Rafelkap

13-06-2009 om 15:24

Aagje

Of als Aagje, het vriendinnetje van Pluk, in een kraakhelder roze jurkje!

Rafelkap

Rafelkap

13-06-2009 om 15:51

Tv held

Eh.. Aagje uit Pluk, the movie dan

Stefanie van

lazy town? Gewoon ook een joggingpak en een roze spuitbus op haar haar loslaten. Eventueel nog wat sproeten in haar gezicht.

een moeder

een moeder

13-06-2009 om 16:53

We zijn eruit

Ze gaat als London van Zack en Cody.
Ik vond Paris Hilton wel leuk maar die kon ze niet dus dat wou ze niet.
Maar London is ongeveer het zelfde type dus ook nu duur uitziende kleding en een hondje in een tasje.
Iedereen bedankt voor het mee denken

mamavogel

mamavogel

14-06-2009 om 12:45

Sinilind

Ik bedoel dat mijn dochter niet weet wie Paris Hilton is. En daarom wil ze niet als Paris Hilton.

Tirza G.

Tirza G.

14-06-2009 om 13:21

Houden zo

Mamavogel (en daar ging je nick.......). Ze kent Paris Hilton niet. Vooral zo zien te houden

Tirza

Rafelkap

Rafelkap

14-06-2009 om 16:48

Ken ik ook niet

Rafelkap

Rafelkap

14-06-2009 om 16:49

London

ken ik ook niet. Waarschijnlijk ook houden zo

mamavogel of moeder

mamavogel of moeder

14-06-2009 om 20:33

Nick

haha
Af en toe schrijf ik onder een andere nick moet ik niet doen eigenlijk want ik vergeet het dan altijd weer te veranderen als ik een reactie geef in mijn eigen topic.

Ik moet het dus maar gewoon bij een nick houden is veel makelijker.
Die london is een meisje uit een kinderserie over een hotel. Zij woont daar permanent en koop continu duren kleren op de credit card van haar pa.

MRI

MRI

14-06-2009 om 22:15

Sinilind e.a.

"Wat is er nou moeilijk aan Paris Hilton?" nou niets behalve dat het heeel moeilijk is deze persoon (ik typte eerst per ongeluk Paria Hilton in) als held voor te stellen. Wat redt ze dan? Haar vingernagels?

MR

Jade

Jade

17-06-2009 om 11:57

Geen paris hilton,

Dat vind ik nou niet bepaald een tv-held, zo'n onnozel wicht.

Ik zou het mijn dochter verbieden om als een huppelk*t rond te dartelen

Rembrand

Rembrand

17-06-2009 om 14:31

Ik dacht hetzelfde jade.

Gelukkig heb ik geen dochter dus de kans dat mijn tienjarige zoon als Paris verkleed zou willen zijn is vrij klein
NIet echt een rolmodel voor jonge meiden die dame.
M.

krasje

krasje

18-06-2009 om 17:06

Ze is vast al geweest

maar uhm ipv als Mega Mindy kan ze misschien ook als Mieke? Als agent dus, is toch ook wel tamelijk stoer?

Kras

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.