Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
even zo

even zo

15-10-2010 om 15:52

Ik wil jou niet meer als mama (hoe te reageren??)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Speldjes

Ze had vroeger op de psz ook een juf bij wie ze het wel goed dat er aan haar haar getut werd. Prima hoor, voelde ik me verder niet bezwaard door.

Nu is ze 8, heeft een borstel in haar tas en kan die er door halen als ze toch doorkrijgt dat dat nodig is.
Staarten en spelden blijven niet zitten.

*bella*

*bella*

25-10-2010 om 21:33

Ja speldjes

Daar zitten we nu dus mee. Dochter wil haar ponnie laten groeien maar dan moet ze in de tussenfase speldjes in, of haarband, maakt me niet uit, maar niet steeds maar die nu te lange ponnie in haar gezicht. Maar goed, dat lukt dus van geen meter, dus nu dreig ik steeds weer die ponnie toch kort te knippen zucht.

Bella

mijn dochter wil dus ook liever niets in haar haar.
wat ik doe met de pony is alleen het midden in een klein elastiekje naar achter en dan met twee schuifjes vastzetten.
zo valt de rest van het haar los langs haar gezicht, dat vindt ze wel leuk

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

26-10-2010 om 21:28

Speldjes?

Hoe is het onderwerp van deze draad nu weer terechtgekomen op hoe meisjes hun haar dragen? Terug naar het topic ajb: 'ik wil jou niet meer als mama'.

Forumbeheer Ouders Online

*bella*

*bella*

27-10-2010 om 09:40

Haha sorrie

Vond het wel toepasselijk, mijn dochter wil mij nl vaker niet meer als mama omdat ik altijd zo moeilijk doe in haar ogen over haar haar.

Ook

Mijn dochter ook. Een van de redenen om een andere moeder te zoeken vindt ze altijd als ik met een haarborstel aankom.

Mathilde

Mathilde

28-10-2010 om 12:31

Hier ook gehad

Brullende dochter van 6: ik wil een andere mamma want dan hoef ik tenminste niet meer naar zwemles, jij bent gemeen! Daar kan ik dan nog wel (inwendig) om lachen. Maar zoon (4,5) zei laatst nuchter concluderend: jij bent helemaal geen goede moeder. En die deed wel zeer! Het botert namelijk de laatste tijd niet zo best tussen ons, dus dan trek ik me zo'n opmerking wel aan. Ik probeer maar te bedenken dat het geen oordeel over mij is maar een verwoording van zijn gevoelens. Maar leuk is anders.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.