Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-07-2011 om 00:49

In navolging van het draadje hierboven: welk cadeau voor jongen van 8?

Zoon wil dolgraag een DS voor zijn verjaardag. Wij hadden niet gedacht dat hij het geld bij elkaar zou krijgen en hadden daarom voor zijn verjaardag een donatie in gedachten. Nu heeft hij het apparaat van de week gekocht van zijn spaargeld en grotemensenfeestgeld. Over 4 dagen ga ik op vakantie en hij is op de camping jarig. Ik zit ernstig verlegen om een cadeau voor hem .
Hij is zwaar dyslectisch, met een boek doe ik hem geen plezier. DS + hoesje heeft hij. Jongste van meer dus veel speelgoed is al aanwezig (step: check, eenwieler: check, waveboard: check, skates: check, springtouw: check, lego/k'nex ed: check, abonnement op de duck: check). Wie heeft een idee? Kind houdt van dieren, buiten spelen, is creatief (al hebben we volgens mij al bijna alles in huis), naait graag en is dol op alles met een scherm.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou simpel

Spelletjes voor de Ds natuurlijk! Een spelletje met dieren (zijn er veel van) en misschien een kleren-maak-spelletje? (weet niet of die laatste er zijn, wel 'ontwerp' spelletjes voor kleding).
groeten albana

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-07-2011 om 09:38

Geen ds-spelletjes

Zijn oom heeft een kaartje geregeld waar een heleboel spelletjes op staan.

Vera*

Vera*

06-07-2011 om 11:10

Mp3 speler

Een mp3 speler waar je van te voren al luisterboeken opgezet hebt.

Vera

Fotocamera

Daar hebben wij onze dochter mee verblijd toen ze acht werd. Ze is er nog steeds heel blij mee.

Wat hier een groot succes was..

Een gereedschapskist met echt gereedschap (zoon werd ook 8).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.