Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
buzz

buzz

29-07-2011 om 07:37

Jaaaa ze kan het [zonder zijwieltjes fietsen]

net een maandje 4 en ze kan fietsen, eigenlijk fietste ze zo weg. ik was zo verbaast, nog ff geoefend met op en afstappen, maar dat had ze na een halfuurtje ook onder de knie. Niet te geloven.
Natuurlijk komt dat vakar voor, maar ik had het hele senario met haar broertje, waar we een half jaar naast hebben gerent en die ruim 5 was nog in mijn hoofd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

29-07-2011 om 11:18

Wat knap!

Mijn oudste kon het ook pas toen hij vijf was... eerlijk gezegd kwam dat ook wel omdat ik geen mogelijkheid had om met hem te oefenen met zijn kleinte broertje erbij.

Hier zie ik wel dat de jongste alles veel sneller kan, die ziet natuurlijk alles bij zijn broer en probeert het dan gelijk na te doen.

Massi Nissa

Massi Nissa

29-07-2011 om 14:12

Nou!

Hier een dame van vier die absoluut niet zonder zijwieltjes wil fietsen, ook niet heel even om te proberen. Ze zou het volgens mij zo kunnen, want ze kan ook goed overweg met een loopfiets, maar ze durft niet. Knap van jouw dochter, hoor, buzz!
Groetjes
Massi

Ayanna

Ayanna

29-07-2011 om 15:45

Gefeliciteerd!

Wat goed zeg! En wat ben je dan trots als moeder!! Hier een jongetje van bijna vijf waar de zijwieltjes net sinds een week vanaf zijn. Daar is dan ook alles mee gezegd. Want meneer fietst niet meer. 'Ik ga wel in het stoeltje op de papa-fiets...'

Goed hoor!

Hier heeft dochter 5 maanden geoefend en deze vakantie op de camping durfde ze wel!

Want ze kon het al heel goed maar durfd einderdaad niet, op de camping lekker de ruimte om te slingeren ipv al die muren hier en nu gaat het super!!

buzz

buzz

30-07-2011 om 12:28

Heerlijk

zo een makkie, echt leuk, en inderdaad ben ik trots, maar het trotste is ze zelf!

Wat knap!

Knap hoor, zo snel af fietsen! Onze dochter wordt in november 5 en kan sinds een paar daagjes zonder zijwieltjes fietsen. We rennen er nog wel naast maar de stukjes die ze los fiets worden steeds langer. Gelukkig, want ik vond het nogal zwaar worden op de fiets, met haar jonger broertje er ook nog bij.

buzz

buzz

05-08-2011 om 11:29

Toch wat je gewend bent

zo vreemd, het is toch een beetje wat je gewent bent van de eerste, daqt zit in je hooft, en zonder er echt bij na te denken ga je er van uit dat het weer zo zal gaan. En op de bevallingen na, die bijna het zelfde waren (de zelfde elende) en de eerste 3 maanden na, zijn ze verder zoooo anders en gaat bij allebij alles zooo anders. En toch ben ik steeds verbaast.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.