Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Jeah , na 6 jaar slaapt ze door!

Hallo Allemaal ,

Wil alle ouders met een kind met slaapproblemen een hart onder de riem steken..Er komt een einde aan , geloofde het ook niet maar het is echt zo .

Mijn dochter van bijna 6 jaar heeft al vanaf haar geboorte inslaap en doorslaap problemen. 4 jaar geleden net na mijn scheiding heb ik haar bij me in bed genomen (niet echt slim ik weet het ) . Was elke dag zo moe van het 8 tot 10 keer me bed uit moeten dat ik dacht laat haar dan maar naast me liggen. Was nog wel zo 6 keer per nacht door haar wakker maar hoefde me bed niet uit.

Paar keer een poging gedaan om haar in haar eigen bedje te laten slapen maar elke keer ging het mis. En nu gewoon in één keer gaat het goed al 5 nachtjes slaapt ze in haar eigen bedje en slaapt ze helemaal door !!!!!!!

Ben zoooooooooooo trots op haar !

Dus ja op een dag is het probleem dus echt over !

Groetjes van een zeer trotse moeder !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gnome

Gnome

06-02-2009 om 10:38

Bedankt

Zoonlief is 4 en hoewel het al een stuk beter gaat slaapt hij zo'n 2 tot 4 nachten niet door. Dan komt hij naar boven en wil spelen. Bij ons in bed nemen is geen optie, hij wil spelen en niet 'bij ons liggen'

vanavcht weer, breng hem steeds terug naar bed en na een uur of 3 valt hij dan weer in slaap, maar baby wordt dan meestal net weer wakker....

maar je berichtje geeft hoop

Lieke

heerlijk, heerlijk! Geniet er van! Hier een zoon die lekker kon spoken 's nachts. Is hij gelukkig met bijna 3 meegestopt. Nu de grootste slaapkop hier in huis

Wat kan je hier blij mee zijn, he?

groetjes van Purk

Fijn hè?

Toevallig had ik het er van de week met krikman over, kan je je nog herinneren dat we nog maar een paar maand geleden niet samen om 8 uur op de bank zaten....
Hier dus ook een dame van nu bijna 6, (veel te vroeg geboren na heftig Hellp-syndroom) en altijd een probleemslaper geweest en gebleven, tot nu dus.
Heerlijk Lieke geniet ervan,
groetjes krik

lieke164

lieke164

06-02-2009 om 15:43 Topicstarter

Ja heerlijk en.....krik

Ja het is echt heerlijk , ontzettend vaak dat ik gewoon de wanhoop nabij was. Vaak genoeg werd mijn jongste en oudste ook wakker van haar , nou daar zit je dan in het holst van de nacht met 3 koters wakker . Gelukkig kwam dit niet al te vaak voor en de meeste nachten sliep dochterlief ook zo weer in na het wakker worden , maar toch vermoeiend was het vaak wel !.

Krik : Mijn dochter is ook te vroeg geboren , was ook nog te klein voor de aantal zwangerschapsweken . Door de stort-bevalling heeft ze het KISS Syndroom gekregen en een koemelk allergie erbij. Denk ook wel dat het hier deels mee te maken had dat ze heel veel tja hoe zou ik het noemen , warmte zocht. Natuurlijk krijgt ze net als de andere twee haar gezonde dosis aandacht , maar ze wilde iets meer. Ook lang wilde ze uit een fles drinken en op de wc poepen is lang een drama geweest. Maar goed voor de rest is het een pientere dame die het ontzettend goed op school doet !. Al deze problemen zijn nu achter de rug en ja mijn kleine meid is nu gezond groot aan het worden !!.

Ze zeggen wel eens met geduld bereik je soms het meest......en in dit geval klopt het als een bus !

Tjee lieke...

Goh zeg, mijn dochter woog bij haar geboorte niet meer dan 1600 gram. Ze was wat je nu een behoorlijke huilbaby noemt (toen nooit geweten) en heeft inderdaad veel meer warmte en andere aandacht nodig dan mijn andere twee (jongere) dochters.
Gelukkig gaat het nu de goede kant op en houden we dit gevoel vast, ze doet het ook erg goed op school en heeft zoals het er nu naar uit ziet geen 'schade' opgelopen tijdens de zware zwangerschap.
Inderdaad een gezonde, slimme dame van bijna 6 jaar oud alweer!! Heerlijk om daar van te kunnen genieten.

groetjes krik

Ook hier

Ook hier een moeilijke en onrustige slaper, vanaf het begin! Ze is nu 5 en er zijn tijden geweest dat we doodop waren. De laatste twee jaar is het zover dat we op de automatische piloot even naar haar toe gingen, aai over haar hoofd, en klaar. In geval van echt wakker even Jip en Janneke cd aan, dan was het ook klaar. Ondanks dat je steeds minder weet van dat je er 's nachts uit bent geweest voel je je toch nooit echt uitgerust. Tot een paar maanden geleden, nu gebeurt het dat we toch 5 van de 7 nachten doorslapen, heerlijk!! Wat kan slapen toch fijn zijn!!(nooit geweten voor we dochter kregen)
groetjes Ank

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.