Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

K3 show: wie ook?

Ik heb nergens een topic hierover kunnen vinden, dus plaats het hier maar. Ik ga vrijdag met dochterlief van bijna 5 naar K3 in Ahoy. Het is voor het eerst dat ik zoiets ga ondernemen, met trein en metro. En we hebben er heel veel zin in!

Wie gaat er nog meer naar een K3 show of is al geweest?

Voor degene die al geweest zijn: klopt het dat er ook een hele merchandising is en dat we dus iets van een T-shirt zouden kunnen kopen? Zijn er nog tips? We zijn zowiezo van plan er al om 13:00 te zijn (show begint om 14:00)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sjaan

sjaan

19-10-2009 om 20:03

Ja...

Wij waren in Enschede gisteren middag! Helemaal leuk, met dochter van 4.

Ja natuurlijk verkopen ze van alles, t-shirts inderdaad, maar van alles volgens mij. Het was wel heel erg druk, dus ik heb niet echt goed kunnen kijken. Wij hebben een programma boekje gekocht, kan ze nog eens nakijken en vertellen wat ze allemaal heeft gezien. Shirts kosten volgens mij 10,-.

Lijkt me ook wel verstandig om een uur van te voren er te zijn. Het was bij ons om 13 uur ook al erg druk, show begon om 14 uur. Rijen voor de wc, rijen voor de ingang. In Enschede stond er ook nog van alles buiten, draaimolen, treintje, snoepkraam....enz.

Kortom wij hebben een geweldige leuke middag gehad!
Veel plezier!

Wij ook vrijdag in rdam

Wij gaan ook as vrijdag in R'dam, met Anjanadochters van 3,5 en 5 jaar. En idd ook met de trein en metro samen met Anjanaman, vandaar dat we naar de late voorstelling van 17.00 uur gaan!

Vorige keer was het beter om voorafgaand van de show iets te kopen. Daarna was het héél erg druk. Van anderen hoorde ik wel dat je wel heel snel geholpen werd. Het lijkt me alleen niet makkelijk als je alleen met kids bent om daar in die drukte te staan.

Kids zijn hier al de hele week K3 aan het repeteren. Eigenlijk is vooral de oudste fan, maar mijn 3 jarige doet hard haar best om op het zelfde niveau te komen

Jolinar

Jolinar

19-10-2009 om 23:47 Topicstarter

Leuk!

Ha leuk die reacties. Ik ben gelukkig alleen met 1 dochter (man moet werken, broer van bijna 7 verkoos oma en opa boven K3 en met hem ga ik morgen een dagje weg, omniversum). Dus hoef er maar 1 in de gaten te houden. Maar toch vind ik die drukte ook wat hoor. Zit te denken aan een soort polsbandje misschien (aan mijn en haar pols) en ze krijgt zowiezo mijn gegevens mee om haar nek! (ketting met SOS medaillon)

Hier vandaag Mamase gekocht en even knoerthart in de auto aangezet zodat ze een idee heeft van de intensiteit in Ahoy

Gaia*

Gaia*

20-10-2009 om 08:28

Wij gaan ook

Op 8 november in de RAI in Amsterdam en we hebben er helemaal zin in. Ik net zoveel als dochter (10), zoon (8) en dochter (4). Met mijn oudste ben ik ooit al geweest. Zij was toen 4 of 5. We hadden al eerder willen gaan maar ja, was even wachten op Josje he. ha.

Ben niet echt van plan om souvenirs te gaan kopen. Wat bij de eerste keer wel leuk was, was dat de show later op tv kwam. Natuurlijk opgenomen.
Wel een goed idee om posbandjes met die drukte te gebruiken.

Veel plezier allemaal!

Tihama

Tihama

20-10-2009 om 19:17

Wij ook

We gaan 14 november in Den Bosch. Dochter van 8 is helemaal gelukkig. En eerlijk gezegd verheug ik me ook op een dagje met dochterlief in mijn geboortestad. Ja, en ook op K3

Tihama

Jolinar

Jolinar

24-10-2009 om 09:23 Topicstarter

Geweest!

Nou het was echt helemaal leuk. T-shirt en programmaboekje gekocht. redelijke plaatsing in de zaal (dochter kon aan de zijkant meedansen), leuke show en als klap op de vuurpijl lukte het dichtbij het podium te komen en heeft dochter een hand van Josje gehad! Helemaal geslaagd dus.

Net terug

Wij zijn net terug. We zaten op de derde rij en misschien dat daarom het verhaal iets te spannend was voor dochterlief. Ze zat er helemaal in. Halverwege wilde ze naar huis, want het was zo eng. Gelukkig kwam alles goed met Josje en heeft ze toch nog even kunnen genieten. Tekening aan Christel gegeven en handjes van Karen en Josje. Toen was het allemaal weer helemaal goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.