Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lynna

Lynna

25-03-2009 om 13:02

Kadootjes voor in vliegtuig

Mijn nichtje van 4 gaat binnenkort met haar ouders op vakantie naar Amerika. Ik weet zeker dat haar ouders boekjes en andere dingetjes voor haar meenemen, ze zijn altijd erg actief met haar bezig. Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een spelletje voor haar wat ze alleen kan doen in het vliegtuig. Reisspelletjes zijn momenteel nog niet veel te koop en zeker niet voor die leeftijd. Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

25-03-2009 om 13:14

Stickerboek

Hoi,

Erg handig in het vliegtuig is een boek met stickers erin die je dan op bepaalde plekken moet plakken. Kun je gewoon bij de Ako krijgen meestal.

Liora

amk

amk

25-03-2009 om 14:08

Net gedaan

ik ben net terug uit Zuid-Afrika met mijn 3,5 jarige.
We hadden een dagvlucht heen. Het dametje heeft zich heerlijk vermaakt met wat playmobil. Dat heeft van die mooie kleine doosjes met 1 poppetje en wat klein gereutel erin. (2.50 per doosje)
Verder een kleurboek en stiften, haar lievelingspop, 2 voorleesboekjes, en vooral het tv-tje van het vliegtuig.

groet,
Angela

Lynna

Lynna

27-03-2009 om 19:57

Mini-mandala

Ik heb een mini-mandala voor haar gekocht bij Blokker. Kan ze lekker tekenen. Ik ga nog zoeken naar wat playmobil en een stickerboek. Dank voor de tips!

Chantelle

Chantelle

28-03-2009 om 01:28

Onze jongens...

Onze jongens hebben het nog steeds over de vlucht naar Amerika. Dat was zo gaaf! Ze hebben al vaker gevlogen maar het computer en tv schermpje was bijna het hoogtepunt van de vakantie. De één keek Jetixachtige tekenfilmpjes die hij thuis niet mag zien, de ander keek 10 x Dora. De rest van de tijd vermaakten ze zich met de computerspelletjes.

Ik had voor allebei een klein rugzakje meegenomen met daarin viltstiften, kleurboeken, knutselspul van Action (slingers maken van reepjes foam met kleefrandje), stickerboek, leesboekje, wie is het miniformaat, uno.

Vliegveld

We zitten nu op een vliegveld halverwege naar Nederland. Totale reisduur 21 uur, daarnaast nog aanreis en straks treinreis vanuit Duitsland.
Beide kids vermaken zich uitstekend met een nintendo ds. Heb je verder niets nodig.

Ook nintendo ds

Ik zweer in dat soort onstandigheden ook bij een Nintendo DS.

Damajo

mag niet bij het opstijgen en landen aan en je mag tijdens de vlucht sowieso niet tegen elkaar spelen. Zeg maar verbinding maken.

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.