Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kinderfeestje in Ikea


GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

02-09-2022 om 09:37

MamaE schreef op 02-09-2022 om 09:34:

[..]

De moeder gaat zelf de speurtocht uitzetten als de kinderen in smaland zitten, schrijft TS na navraag bij de moeder zelf.

Tja, Ikea zal het waarschijnlijk geen probleem vinden. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

02-09-2022 om 10:51

Temet schreef op 02-09-2022 om 07:41:

[..]

Echt waar? Nu ben ik benieuwd of TS in Zwolle woont. Het verhaal komt wel in een heel ander daglicht te staan nu blijkt dat deze moeder gewoon door Ikea zelf op het idee kan zijn gebracht.

Ja dat bedoel ik dus met eerst iemand hier komen aflikken zonder dat je van de hoed en de rand weet! Wat to dus deed imo.

je bedoelt affikken, neem ik aan?

Lisabette

Lisabette

02-09-2022 om 15:52 Topicstarter

Ik woon niet in Zwolle. Dit feestje is niet door de Ikea zelf georganiseerd. Dan had ik er natuurlijk geen enkel probleem mee gehad en het juist heel leuk gevonden. Dit gaat moeder echt zelf organiseren in de Ikea. Dit wilde ik toch zeggen om misverstanden te voorkomen. 

Lisabette schreef op 02-09-2022 om 15:52:

Ik woon niet in Zwolle. Dit feestje is niet door de Ikea zelf georganiseerd. Dan had ik er natuurlijk geen enkel probleem mee gehad en het juist heel leuk gevonden. Dit gaat moeder echt zelf organiseren in de Ikea. Dit wilde ik toch zeggen om misverstanden te voorkomen.

Weet je dat zeker? Misschien heeft ze de Ikea wel gebeld en doen ze het samen. Ik zou zeggen als er een goed plan is met voldoende begeleiding, laten gaan. Anders niet. En probeer je gevoelens voor die moeder niet je perspectief te verpesten.

Lisabette

Lisabette

02-09-2022 om 16:02 Topicstarter

Mona-xxx schreef op 02-09-2022 om 15:59:

[..]

Weet je dat zeker? Misschien heeft ze de Ikea wel gebeld en doen ze het samen. Ik zou zeggen als er een goed plan is met voldoende begeleiding, laten gaan. Anders niet. En probeer je gevoelens voor die moeder niet je perspectief te verpesten.

Ja, dat weet ik zeker. Ik zei tegen moeder: oh wat leuk dat de Ikea kinderfeestjes organiseert. Daarop kreeg ik antwoord dat ze het zelf gaat organiseren en dat de Ikea hier verder niets mee te maken heeft. Ik probeer zeker mijn eigen perspectief over deze moeder niet op mijn kind te projecteren. Daarom laat ik mijn kind met duidelijke afspraken daar ook nog spelen en is haar kind hier altijd welkom. Als ik alleen kijk vanuit mijn perspectief had ik de verjaardag allang afgezegd. Maar ik wil haar en mijn kind geen leuk contact ontzeggen. Haar kind kan er ook niets aan doen en gun ik een geweldige verjaardag. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

02-09-2022 om 16:06

Lisabette schreef op 02-09-2022 om 16:02:

[..]

Ja, dat weet ik zeker. Ik zei tegen moeder: oh wat leuk dat de Ikea kinderfeestjes organiseert. Daarop kreeg ik antwoord dat ze het zelf gaat organiseren en dat de Ikea hier verder niets mee te maken heeft. Ik probeer zeker mijn eigen perspectief over deze moeder niet op mijn kind te projecteren. Daarom laat ik mijn kind met duidelijke afspraken daar ook nog spelen en is haar kind hier altijd welkom. Als ik alleen kijk vanuit mijn perspectief had ik de verjaardag allang afgezegd. Maar ik wil haar en mijn kind geen leuk contact ontzeggen. Haar kind kan er ook niets aan doen en gun ik een geweldige verjaardag.

Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo?

Battle-Royale schreef op 02-09-2022 om 16:06:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo?

Ze is bang dat de moeder (die ze niet mag) een feestje van 7 kleuters gaat geven midden in de Ikea zonder duidelijk plan of organisatie. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

02-09-2022 om 16:22

Mona-xxx schreef op 02-09-2022 om 16:17:

[..]

Ze is bang dat de moeder (die ze niet mag) een feestje van 7 kleuters gaat geven midden in de Ikea zonder duidelijk plan of organisatie.

Tja, als ik me daar zorgen om maakte ging mn kind er gewoon niet heen, hoe iemand anders een feestje regelt is verder niet mijn probleem.

inderdaad een beetje bijzonder.
Maar wat kan er gebeuren met je dochter?
In het slechtste geval een minder gelukt feestje 

Lisabette

Lisabette

14-09-2022 om 16:36 Topicstarter

Het feestje is geweest. Mijn kind vond het helemaal geweldig. Ik begreep dat Ikea het heel sportief heeft opgelost. De kinderen mochten bijna een uur in Smaland spelen. Die speurtocht vond mijn dochter ook heel leuk. Ze hebben aan de moeder wel gevraagd om dit niet meer te doen. Het is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling. Ik probeer mijn dochter nu duidelijk te maken dat dit een grote uitzondering is. Zij wil nu namelijk ook wel haar feestje in die Ikea. Gaat natuurlijk niet gebeuren.

Oh, ik zou dit als klant echt heel vervelend vinden. Ben je aan het winkelen komt een hele groep kleuters een feestje vieren, met een speurtocht, door de winkel. Zo vreselijk dat het grappig is. Volgende feestje bij de appie, speurtocht naar de ingrediënten voor de taart. Ieder kind een karretje. Vinden de kinderen vast ook hardstikke leuk. Maar dat kan toch gewoon niet? Ben verbaasd hoe veel mensen dit een goed idee vinden. 

Wel fijn dat je kind het leuk heeft gehad. En Ikea heeft kennelijk sportief gereageerd, had ook niet anders verwacht. Die zullen toch ook verbaasd zijn geweest. 

Meesje schreef op 14-09-2022 om 17:04:

Oh, ik zou dit als klant echt heel vervelend vinden. Ben je aan het winkelen komt een hele groep kleuters een feestje vieren, met een speurtocht, door de winkel. Zo vreselijk dat het grappig is. Volgende feestje bij de appie, speurtocht naar de ingrediënten voor de taart. Ieder kind een karretje. Vinden de kinderen vast ook hardstikke leuk. Maar dat kan toch gewoon niet? Ben verbaasd hoe veel mensen dit een goed idee vinden.

Wel fijn dat je kind het leuk heeft gehad. En Ikea heeft kennelijk sportief gereageerd, had ook niet anders verwacht. Die zullen toch ook verbaasd zijn geweest.

Volgens mij vind vrijwel niemand het een goed idee  

Meesje schreef op 14-09-2022 om 17:04:

Oh, ik zou dit als klant echt heel vervelend vinden. Ben je aan het winkelen komt een hele groep kleuters een feestje vieren, met een speurtocht, door de winkel. Zo vreselijk dat het grappig is. Volgende feestje bij de appie, speurtocht naar de ingrediënten voor de taart. Ieder kind een karretje. Vinden de kinderen vast ook hardstikke leuk. Maar dat kan toch gewoon niet? Ben verbaasd hoe veel mensen dit een goed idee vinden.

Wel fijn dat je kind het leuk heeft gehad. En Ikea heeft kennelijk sportief gereageerd, had ook niet anders verwacht. Die zullen toch ook verbaasd zijn geweest.

Eerder in dit topic kon je lezen dat Ikea Zwolle zelf ook feestjes aanbiedt: feesttafel, speurtocht door de winkel, muffin versieren, kindermenu. 

Ah wat fijn dat ze een leuk feestje heeft gehad! En dat de Ikea sportief ermee is omgegaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.