Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kinderfeestje in Ikea


Kikki39 schreef op 01-09-2022 om 13:17:

ah nee, dit is echt van de zotte! Een speurtocht door de ikea, dat kan toch niet waar zijn. Stel dat nog meer moeders zo denken, heeft de ikea er dadelijk 10 kinderfeestjes en 100 kinderen die een speurtocht lopen door de ikea!!

Dit! Onvoorstelbaar. 

Leene

Leene

01-09-2022 om 14:17

Kikki39 schreef op 01-09-2022 om 13:17:

ah nee, dit is echt van de zotte! Een speurtocht door de ikea, dat kan toch niet waar zijn. Stel dat nog meer moeders zo denken, heeft de ikea er dadelijk 10 kinderfeestjes en 100 kinderen die een speurtocht lopen door de ikea!!

en hoeveel ouders zouden dit gaat doen denk je? Ik kan me niet voorstellen dat veel ouders zitten te wachten op dit - toch wel heel bijzondere- kinderfeestje. Kan aan mij liggen. Maar ik denk Kikki dat je met een gerust hart naar Ikea kunt gaan.. zonder 10 kinderfeestjes aan te treffen

Heeft die moeder wel toestemming voor die speurtocht van de Ikea? Ik zou denken dat het personeel daar snel een eind aan gaat maken. Over die cadeautjes zou ik me niet zo druk maken. Het meisje is 6 die zegt maar wat. Ik denk niet dat die moeder zulke dure cadeaus verwacht. En dat gezeur over die biebboeken. Misschien heeft die moeder ze gewoon overgekocht of mocht ze die boeken hebben. Je moet niet zo op die moeder letten. 

Kortom kinderfeestje loopt waarschijnlijk in het water en ik zou het niet doen en laat die moeder met rust. 

Ikea is zeer kindvriendelijk.
Ik denk dat Ikea zo’n kinderfeestje toe zou juichen, het geeft weer potentiële klanten. 
Het lijkt me een leuk plan. (Maar ik hou van wel anders) 

Als je zelf twijfels hebt en je kind toch wil laten gaan bied dan gewoon aan mee te gaan. 
Ik heb kinderfeestjes met hele kleine kinderen nooit in m’n eentje gedaan, ook niet als ze thuis waren. 
Maar heb me nooit afgevraagd hoe andere ouders dat deden en was nooit bezorgd, nam aan dat ze voldoende begeleiding hadden. 

Het ligt trouwens heel erg aan de kinderen hoe verantwoord zo’n feestje is. Je hebt enorm brave kinderen waarvan je er wel 15 gedwee mee kunt nemen maar je hoeft er maar eentje bij te hebben die de hele boel op stelten kan zetten. 

Pinokkio schreef op 02-09-2022 om 00:32:

Ikea is zeer kindvriendelijk.
Ik denk dat Ikea zo’n kinderfeestje toe zou juichen, het geeft weer potentiële klanten.
Het lijkt me een leuk plan. (Maar ik hou van wel anders)

Als je zelf twijfels hebt en je kind toch wil laten gaan bied dan gewoon aan mee te gaan.
Ik heb kinderfeestjes met hele kleine kinderen nooit in m’n eentje gedaan, ook niet als ze thuis waren.
Maar heb me nooit afgevraagd hoe andere ouders dat deden en was nooit bezorgd, nam aan dat ze voldoende begeleiding hadden.

Ik vraag mij alleen af of de Ikea dat zelf wilt. Een groep schreeuwende kleuters door je winkel lijkt mij niet ideaal. En ik weet bijna zeker dat TO niet mee wilt. Als ik zo haar antwoorden doorlees lijkt het wel alsof ze het bloed van die moeder wel kan drinken. En ik zou echt van het slechtse uitgaan van die kleuters. Ik denk dat de kans heel klein is dat het allemaal rustige en kalme kinderen zijn.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

02-09-2022 om 07:33

Mona-xxx schreef op 02-09-2022 om 07:14:

[..]

Ik vraag mij alleen af of de Ikea dat zelf wilt. Een groep schreeuwende kleuters door je winkel lijkt mij niet ideaal. En ik weet bijna zeker dat TO niet mee wilt. Als ik zo haar antwoorden doorlees lijkt het wel alsof ze het bloed van die moeder wel kan drinken. En ik zou echt van het slechtse uitgaan van die kleuters. Ik denk dat de kans heel klein is dat het allemaal rustige en kalme kinderen zijn.

Ik zie dat je bij Ikea in Zwolle een kinderfeestje kan doen met een speurtocht door de winkel dus het lijkt me niet dat ze er een probleem van zullen maken.

Battle-Royale schreef op 02-09-2022 om 07:33:

[..]

Ik zie dat je bij Ikea in Zwolle een kinderfeestje kan doen met een speurtocht door de winkel dus het lijkt me niet dat ze er een probleem van zullen maken.

Slotje dan maar? 

Battle-Royale schreef op 02-09-2022 om 07:33:

[..]

Ik zie dat je bij Ikea in Zwolle een kinderfeestje kan doen met een speurtocht door de winkel dus het lijkt me niet dat ze er een probleem van zullen maken.

Echt waar?  Nu ben ik benieuwd of TS in Zwolle woont. Het verhaal komt wel in een heel ander daglicht te staan nu blijkt dat deze moeder gewoon door Ikea zelf op het idee kan zijn gebracht.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

02-09-2022 om 07:44

Temet schreef op 02-09-2022 om 07:41:

[..]

Echt waar? Nu ben ik benieuwd of TS in Zwolle woont. Het verhaal komt wel in een heel ander daglicht te staan nu blijkt dat deze moeder gewoon door Ikea zelf op het idee kan zijn gebracht.

https://www.kidsproof.nl/zwolle/kinderfeestje/ikea-kinderfeestjes/ikea-kinderfeestjes 

Hier, best een leuk idee en ook niet heel duur.

Alleen op woensdag en niet met een feestdag of vakantie. Ja, op een gewone woensdagmiddag is het natuurlijk ook niet zo idioot druk daar.

Oh ... TO liet het klinken alsof haar aartsrivaal haar kind in de Ikea dumpte. Nou TO als het zo'n georganiseerd kinderfeestje is zou ik het gewoon doen. Niet zo moeilijk doen en niet zo roddelen over die moeder. 

Als een bedrijf iets zelf organiseert is het doorgaans niet de bedoeling om dan daar op eigen houtje te gaan organiseren. En ik ga er doorgaans ook vanuit dat ouders voldoende begeleiding regelen voor een feestje, maar bij deze moeder zou ik daar ook wat voorzichtiger mee zijn, gezien haar eerdere fratsen.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

02-09-2022 om 09:33

MamaE schreef op 02-09-2022 om 09:28:

Als een bedrijf iets zelf organiseert is het doorgaans niet de bedoeling om dan daar op eigen houtje te gaan organiseren. En ik ga er doorgaans ook vanuit dat ouders voldoende begeleiding regelen voor een feestje, maar bij deze moeder zou ik daar ook wat voorzichtiger mee zijn, gezien haar eerdere fratsen.

Wie zegt dat ze dit op eigen houtje organiseert?

Battle-Royale schreef op 02-09-2022 om 09:33:

[..]

Wie zegt dat ze dit op eigen houtje organiseert?

De moeder gaat zelf de speurtocht uitzetten als de kinderen in smaland zitten, schrijft TS na navraag bij de moeder zelf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.