Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kinderschoenen die de winter doorkomen

Ieder seizoen vind ik het weer lastig om goede schoenen te kopen voor de meiden.  Het gaat allemaal zo snel stuk! 
Ritsen, klittenband, neuzen... de schoenen van de Decathlon overleven wel, maar die zijn niet echt leuk natuurlijk.
Wat kopen jullie? Wat overleeft?


Onze dochter(5) vindt de berg/wandelschoenen van Decathlon altijd fijn, stevig en met klittenband. Deze gaan vaak aan in de winter

Zonnestraal1984 schreef op 21-09-2023 om 14:55:

Onze dochter(5) vindt de berg/wandelschoenen van Decathlon altijd fijn, stevig en met klittenband. Deze gaan vaak aan in de winter

Misschien moet ik daar ook maar eens gaan kijken met kleuter. In de herfstvakantie gaan we een dagje naar opa en oma. Vanaf daar kunnen we wel even de metro naar de Decathlon nemen. Is ook meteen een leuke belevenis en dan kan ik ook nog voor mijzelf kijken.

Evaluna

Evaluna

21-09-2023 om 15:30 Topicstarter

Zonnestraal1984 schreef op 21-09-2023 om 14:55:

Onze dochter(5) vindt de berg/wandelschoenen van Decathlon altijd fijn, stevig en met klittenband. Deze gaan vaak aan in de winter

Klopt, ik heb ze, maar meiden in groep 7/8 worden mode gevoeliger 😉

Ze zijn wel echt een aanrader hoor, voordelig en onverwoestbaar.

Hier exact hetzelfde probleem maar voor het eerst Skechers gekocht en ze blijven echt mooi! (Meid van 8 jaar)

Evaluna

Evaluna

30-09-2023 om 12:47 Topicstarter

De jongste heeft ook sketchers gekozen, de eerste kleine slijtage is al te zien op de neuzen, maar dat neem ik voor lief. 
Oudste is toch bij de Scapino beland, bleubox, maar wel schoenen van €70, dus hopelijk wat kwaliteit. Leuk dat beiden schoenen goed afgeprijsd waren, dus kinderen blij en ik ook!

Ik zal over een poosje nog eens updaten. Kijken of ik dan nog steeds blij ben 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.