Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Fine

Fine

27-11-2008 om 20:57

Knex

Ik heb in een speelgoedwinkel een grote knexkoffer gekocht met motor voor 35 euro. Echt een grote koffer. Hij is voor 8+ en mijn zoon wordt over een paar maanden pas 5. De afbeeldingen namaken zijn te moeilijk voor hem (en voormij) maar ik kon het niet laten staan. Het is het eerste wat we hebben van knex. Zou hij hier toch wat mee kunnen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

28-11-2008 om 21:20

Andere mensen vragen om eenvoudige modellen

Wij hebben bijvoorbeeld een veel kleinere set (6+). Als je het boekje van zo'n set kopieert, dan maak je eerst de makkelijke dingen.
Die motor en de moeilijke bladzijden uit het boekje kun je ook eerst wegleggen.
Mijn zoontje van 6 kan de modellen nu wel redelijke lezen en begrijpen maar vind het in elkaar klikken van sommige onderdelen erg moeilijk.

Simpele bouwtekeningen

In die kleine doosjes Knex zitten boekjes met hele simpele bouwerkjes. Mss kun je die ergens op internet vinden.

Trouwens mijn zoontje van 4 bouwt hele auto's etc etc ermee, gewoon uit zijn hoofd zeg maar.

Als ie het eenmaal door heeft verzint ie zelf wel wat.

ps wat mss handig is: ik heb al het knex verdeeld in tupperware bakjes met allemaal vakjes. Dan zien ze beter wat ze hebben en dat bouwt lekkerder. Bij de Action heb je goedkope (3 vaks)bakjes met deksel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.