Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lies

Lies

04-09-2009 om 19:14

Kniekousen, beenwarmers en leggings

hoi

ik ben bezig met de winterkleding van mijn 2 meiden en merk dat er veel beenwarmers, leggings en kniekousen zijn. dat moet gecombineerd gaan worden met de laarzen, volgens de foto's van de modebladen.

snap ik nu goed dat je komende winter aan moet trekken:
1. een maillot, beenwarmers die half in je laars moet worden gepropt en er half boven uit komen?
2. legging met daarover heen (dus dubbel) kniekousen zodat ze net boven je laars uit komen?

lijkt me helemaal niet lekker zitten...of begrijp ik de functie van die kniekousen en beenwarmers verkeerd, het lijkt zoals hierboven beschreven als ik de foto's zie?

Groetjes
Lies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

04-09-2009 om 20:40

Tja

Ik trek me nooit wat aan wat volgens de bladen zou moeten.....Hier gewoon leuke en vooral functionele kleding die ook nog een keer betaalbaar is. En dat wordt ook pas gekocht als er iets nodig is.

Beenwarmers vind ik niks dus komen het huis niet in en toevallig wil het nog wel eens gebeuren dat mijn dochter een legging, laarzen en lange (knie) sokken die net boven de laars uitkomen. We zijn dus helemaal hip zo te lezen

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-09-2009 om 22:30

Fan van leggings

Bij dochter althans. Het voordeel is dat wanneer ze groeit de legging nog steeds past waar een maillot niet meer zou kunnen. Omdat je bij een legging blote voeten hebt moet er een kous bij. Beenwarmers vind ik iets voor ballerina's. De Hema heeft mooie kinderleggings.

Rosa

Noelia

Noelia

05-09-2009 om 14:58

Fan van beenwarmers

Beenwarmers, helemaal te gek. Mijn dochter heeft dunne beentjes en dan kan ik mooi die open schacht??? (vreemd woord )van de laars verdoezelen. Echt een probleem van laarzen bij haar. Haar kuiten zijn veel te dun voor laarzen.

lies

lies

05-09-2009 om 19:05

Aha

oke ik begrijp dat het dan wel klopt, die combinatie van beenwarmers bij maillots en de lange kousen bij leggings? ik vraag me nog steeds af of het wel lekker zit maar als jullie het zeggen... dan gaan we het maar proberen.

ik vind het er namelijk wel leuk uit zien, die 'laagjes' tussen laars en rokje/jurk. Oudste moet het natuurlijk ook wel zelf willen

Lies

bertje1

bertje1

06-09-2009 om 08:52

Modebladen?

hah. kijk ik totaal niet naar. Ga naar winkel en kijk wat lekker zit en wat kind leuk vindt! Overigens vind ik die laarzen voor kids heeeel onhandig. (staat niet altijd onder een rok, lastig aantrekken, in voorjaar niet te dragen, met strakke broek niet aan te trekken)...

Lies

Lies

06-09-2009 om 09:48

Modebladen

bertje, modebladen daar bedoel ik gewoon de H&M catalogus enzo mee hoor

ik ben zelf niet zo modebewust vandaar dat ik misschien ook zo verbaasd sta te kijken als ik maillots zie met beenwarmers en daar dan nog 'ns laarzen overheen.

Groetjes
Lies

Tango

Tango

06-09-2009 om 11:48

Pfff

Leggings, maillots en beenwarmers, ik vrees dat ik daar bij Tangodochter niet mee aan hoef te komen. Maillots vindt ze kriebelen, leggings vindt ze lelijk en beenwarmers, volgens mij kent ze die niet eens. Ze draagt het liefst (spijker)broeken en truitjes. Laarzen dan weer wel.
Wij gaan ons dus maar helemaal niets aantrekken van de modeblaadjes. Hoop alleen dat ik nog wel iets kan vinden voor haar, want kieskeurig is ze wel heel erg. Had al een paar truitjes voor haar gekocht die helemaaaaal niet in de smaak vielen. Ik vrees dat ik samen met haar moet gaan shoppen, even onder schooltijd iets voor haar kopen lijkt niet meer op te gaan.

Bertje1

met een strakke broek moet die broek ook ín de laarzen en niet de laarzen onder de broek. Is ook soms een gedoe hoor maar gaat wel makkelijker als de laarzen naast een rits ook nog een veter hebben.

bertje1

bertje1

06-09-2009 om 20:29

Ja weet ik

heb ik ook gedaan, maar je krijgt toch altijd een 'bobbel' waar de broek toch dubbel moet..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.