Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
aly.

aly.

05-08-2010 om 10:13

Last van hormonen met 10 jaar?

heeft iemand ervaring met het last krijgen van de hormonen bij dochter van 10?
onze dochter heeft onverklaarbare huilbuien, ze zegt zelf ook dat ze niet weet waarom ze huilt. ik weet inmiddels dat al vanaf 10 jaar de voorbereidingen in het lichaam aktief worden voor de menstuatie, maar die hormonen zijn die dan ook al aktief? Ik hoor graag reaktie`s! Bedankt alvast!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marit

Marit

05-08-2010 om 14:51

Zoon ook?

Ik vraag me hetzelfde al bij mijn zoon van 11 (behalve de menstruatie Hij heeft nogal last van plotselinge stemmingswisselingen, en ik denk zelf dat dat een hormoonkwestie is.
Groet,
Marit

Bastet

Bastet

05-08-2010 om 18:50

Jahoor

Mijn jongens begonnen rond hun 10e/11e al met puberen,en mijn dochter ook!
Groetjes,bastet

liedewij

liedewij

05-08-2010 om 20:57

Onze zoon is de laatste 2 maanden veranderd. Plotseling boos, grote mond, interesses in andere winkels(sportzaken/computerzaken i.p.v. de intertoys). Uiterlijk ook veranderd in de vakantie. Meerdere mensen zeiden spontaan dat hij zo veranderd is om te zien. Af en toe een verdwaald puistje. Dus ik denk dat hier de puberteit ook beginnen gaat(en dat vind ik onwijs leuk!) Alhoewel hij verder nog helemaal geen lichamelijke veranderingen heeft.

mosie

mosie

08-08-2010 om 10:23

Zoon net 11

maar dan ook nét 11, is ook al aan het puberen. Zijn lichaam is echt aan het veranderen, hij heeft zelfs al wat haren onnder de oksels en beneden! Vind het wel erg vroeg, maar het is niet anders. Ik wil hem zo graag nog 'klein' houden!! Lekker op schoot enzo....haha...dat is er natuurlijk niet meer bij!
mosie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.