Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
prinses01

prinses01

04-09-2009 om 09:59

Legging en schoenen in herfst/winter

Mijn dochter van 7 wilde nooit iets weten van een legging onder een jurk, maar nu opeens wel. Nu vraag ik me af hoe jullie dat, nu het frisser wordt, met schoenen eronder.

Haar dichte schoenen staan als een vlag op een modderschip,zeker omdat ze daar sokken in wil, maar sandalen of open schoentjes is weer te fris. Ik zie vaak kinderen met laarzen eronder. Op zich prima, maar ik vraag me ook af of er andere schoenen zijn die er leuk bij staan.

Hoe dragen jullie kinderen dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

04-09-2009 om 10:18

Kleurrijke sokken

Een niet te zoetige jurk kun je leuk combineren met een (effen) legging, fleurige hogere sokken die dan over de onderrand van de legging komen en stoere schoenen, al dan niet wat hoger, of laarsjes.

Op dit moment heeft mijn dochter gewoon nog sandalen (met sokken erin) aan, ook onder haar legging. Of sneakers, staan ook heel sportief.

groet, Mamvantwee

Mamvantwee

Mamvantwee

04-09-2009 om 10:19

Voor inspiratie...

Kijk eens op de site van bijvoorbeeld H&M, daar zie je wel voorbeelden!

Bastet

Bastet

04-09-2009 om 10:45

En hier.....

Sneakers of laarzen!
groetjes,Bastet

Sneakersokjes

Mijn dochter draagt gewoon haar sneakers eronder met sneakersokjes erin. Zie je niks van en de gympen staan er leuk onder.

Hier ook

sneakers met korte sokjes of laarzen. Zelf zou ik er geen lange sokken met winterschoenen onder doen. En sandalen met sokken, nee dat is niet mijn smaak, maar ieder moet het natuurlijk doen zoals zij/kind het leuk vindt.

Heirthe

Heirthe

04-09-2009 om 14:02

Eigenwijze dochter hier

Mijn meisje is vanochtend naar school gegaan in een rokje met knalroze legging en roze sokken erover heen met sneeuwwitje erop en droeg daarbij haar sandalen.
Jullie snappen wel dat het geen gezicht was, maar mijn dochter was niet te vermurwen..
Hoop dat ze later een betere smaak krijgt
Waarom koop je geen maillots? Daar staan schoenen wel bij.

mar-ank

mar-ank

04-09-2009 om 14:37

Mijn dochters dragen het liefst een legging met laarzen. En wat ze ook graag aan hebben ipv een legging is van die hoge sokken tot ver over de knie. En dan meestal met sneakers of andere lage schoenen. Staat ook erg leuk!

Maylise

Maylise

04-09-2009 om 20:38

Alles wel

Mijn nichtje van 7 logeerde vannacht bij ons en vanochtend ging ze in een denimrokje en sneakers met sokken naar school. Geen legging want dat wilde ze niet. Koud heeft ze het niet gehad. Eigenwijs kind.
Maar in elk geval vind ik het bij kinderen geen probleem als ze wat minder charmant schoeisel dragen onder een rok of een jurk. Sneakers, laarzen, dichte lage schoenen, doc martens... wat mij betreft kan op die leeftijd zeker alles nog.

Maylise

zon

zon

04-09-2009 om 21:04

Wat wij doen

is gympen met lage sokjes of hogere schoenen (laarzen)

Pippin

Pippin

05-09-2009 om 14:02

Eens

Ik ben het eens met Maylise. Op die leeftijd kan van alles nog. En wat dochter zelf bij elkaar verzint uit haar kast staat meestal nog leuk ook.
Zij draagt totdat haar tenen eraf dreigen te vriezen teenslippers of Crocs (zonder sokken), dan pas pakt ze haar dichte schoenen. Soms laarzen, maar het valt niet mee om lekkere laarzen te vinden, dus meestal sneakers.
Ik maak me er vooral niet druk om, dat werkt het beste.

Bastet

Bastet

05-09-2009 om 17:14

Beenwarmers

Mijn dochter is dol op beenwarmers,die zijn ook lekker warm als je een rokje,legging,en maillot draagt,en het wat kouder wordt.Ik vind beenwarmers niet voorbehouden aan ballerina's,ik heb ze als kind ook veel gedragen,in allerlei kleuren,gestreept,nem maar op.
Groetjes,bastet

Gewoon de andere kant opkijken

Ik heb voor mijn dochter nu leuke halfhoge sneakers gekocht, waar de legging mooi in verdwijnt. Moet ze wel sokken aan, maar die kunnen wel onder de legging toch??? Geen ramp, dus wel!!! Want mijn dochter wil ze pertinent over de legging aan en dan ook nog eens bijna onder de knieƫn aantrekken. Ik vind het allemaal dierbaar, zij loopt er in rond en niet ik. Het belangrijkste is dat zij het niet koude voeten krijgt. Het is nu wel zo dat ze nu nog niet de sneakers aan heeft, want het zal lang genoeg koud zijn de komende maanden. Dus heeft ze nog de schoenen aan en dat is helemaal geen gezicht met sokken en een legging. Laat maar lekker lopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.