Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke musea voor kind in groep 4


Rijksmuseum van de oudheden in Leiden was hier wel een heel groot succesnummer met al die mummies.

Zuiderzeemuseum is ook heel leuk. Doen we eigenlijk elk jaar wel. Is ook gratis met de museumjaarkaart. Inclusief de boottocht naar het eiland waar het museum is. Wel moet ik eerlikk zeggen dat vakantieperiode en weekend het leukst zijn, vamwege alle activiteiten. 

Ook nog heel leuk en niet genoemd. Het scheepsvaartmuseum in Amsterdam. 

" Wel moet ik eerlikk zeggen dat vakantieperiode en weekend het leukst zijn, vamwege alle activiteiten."
Hetzelfde speelt (of speelde?) bij Archeon. Wij zijn daar een keer op een doordeweekse dag geweest want de school van onze kinderen had een studiedag. Er waren toen alleen maar een paar schoolreisjesgroepen. Onze kinderen hebben bij een paar dingen kunnen aanhaken, dus dat was mazzel, maar veel dingen die in het weekend worden georganiseerd zijn er niet door de week.

Ik vond Archeon wel heel leuk trouwens. Wel stonken we na afloop allemaal naar houtrook.

Gee013

Gee013

26-09-2022 om 17:02 Topicstarter

We zijn afgelopen vrijdag op pad geweest samen. Met de trein naar Leiden, begonnen in het Rijksmuseum Boerhaave en na de lunch naar het Rijksmuseum van Oudheden geweest. 

Ze heeft ontzettend genoten, van de trein, van alles wat ze heeft gezien en kon ontdekken en van het dagje samentijd. 

Dank voor alle tips, er staan een hoop leuke dingen op onze to-do-list inmiddels!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.