Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
P

P

15-08-2011 om 21:57

Leuke opmerking

Zoon van 12 zit met vader in de auto en de tomtom geeft een andere route aan dan dat de heren hadden verwacht. Hoe heet dat dan?

Simpel: de terroristische route!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nog 1

Tijdens vakantie een stukje verderop zijn 2 families neergestreken die familie zijn van elkaar (dacht zussen) en met hun beide gezinnen in 1 huis op vakantie zijn.
Het ene gezin heeft 2 meiden en het andere gezin 1 meisje en een jongen. De meiden zijn in leeftijd van jongste (13) en zo rond de 11 t/m 14 jaar.
Het rare is dat alledrie de meiden elke dag indentiek gekleed gaan. Bij de 'disco' alledrie hetzelfde broekpak met hetzelfde riempje en dezelfde strik in het haar en bij de 10-kamp dezelfde sportkleding inclusief schoenen.
Jongste trekt wel met ze op, maar vind ze ook een beetje 'raar'. Wij (ouders en zus) maken wel eens een praatje met de ouderparen die erg vriendelijk zijn en kunnen de 3 meiden nooit uitelkaar houden. Niet dat ze zo op elkaar lijken (valt wel mee, ander gezicht, andere kleur haar etc.) maar gewoon door diezelfde kleding de hele tijd....net of ze geen eigen 'karakter' hebben ofzo.
Jongste weet wel ongeveer wie, wie is.
Vandaag zitten we aan het ontbijt en we zijn uitgenodigd bij buren verderop waar een jarige is om dat te vieren.
Jongste heeft er nog niet zo'n zin in (wil zwemmen het is warm), wij proberen haar over te halen door te vertellen dat we denken dat het best leuk en gezellig wordt en wie er allemaal komt.
Opeens vraagt jongste : "Komen kwik, kwek en kwak ook?"
Nog nooit heeft ze die benaming gebruikt, maar we weten metéén wie ze bedoeld!
groeten albana

Clementine

Clementine

17-08-2011 om 11:56

Smakelijk

Laatst was ik met dochter (bijna 9) de docu serie Life aan het kijken, het ging dit keer over vissen.
Vrouwtjesvisje legde eieren tegen een steen aan en even later kwam mannetjesvis erover om ze te bevruchten. Ik tegen mijn dochter: Kijk, zo maken vissen kindjes. Zegt mijn dochter superdroog: Nou, dat ziet er tenminste een stúk smakelijker uit dan bij mensen!

Handig

We zijn op vakantie (in Nederland). We gaan een stukje fietsen en komen op een gegeven moment langs een kerkhof. Zoon van 9: "Hee dat is handig dat ze hier ook een kerkhof hebben"

Hahahaha,

Groetjes Pham

Guinevere

Guinevere

19-08-2011 om 20:12

Oeps sini

Whaaaa ik blijf er bijna in! Geen wolk zal voor mij ooit meer hetzelfde zijn, bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.