Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
cecile_s

cecile_s

25-02-2009 om 08:22

Mee met zus van jarige

Dochterlief mag volgende week mee met zusje van jarige job op zijn partijtje (is wel zo gezellig voor het zusje; zusje en dochterlief zijn vriendinnetjes). Moet dochterlief dan een cadeautje meebrengen voor de jarige job?
Zo ja, suggesties voor klein cadeautje voor jongen die 10 wordt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

25-02-2009 om 09:21

Zou ik wel doen

Hoi,

Ja ik zou iets meebrengen, hierbij wat ideetjes: pokemon kaartjes, pen en kneedgum, tijdschrift zoals quest maar dan voor kinderen, iets lekkers om te snoepen, laserpen 'ding', stopwatch, vergrootglas, lego, een paar dingen uit de 1 euro bak, bijvoorbeeld een scheetkussen, kleine rubicskubus enz, zaklantaarn die je op kunt draaien.

zo nu is mijn inspiratie op

maxime

Lou

Lou

25-02-2009 om 11:21

Ik ook

Neem een scheetkussen mee of iets anders lolligs, altijd goed en voor je dochter is het ook leuk om iets te kunnen geven.

groet,

Lou

cecile_s

cecile_s

25-02-2009 om 12:49

Maxime bedankt

en ook de anderen voor de suggeties. Jouw tijdschrift tip vind ik wel een leuke.

Cecile

Huh!

hier gaat broertje ook altijd mee met feestje van andere broertje. Heb er nog nooit een moment bij stil gestaan dat er dan ook een cadeautje gegeven moet worden door broertje dat meegaat.
Hebben zoons het ook nog nooit over gehad. Ze vinden het gewoon leuk dat de ander mee gaat.

Groetjes van Purk

Okeeeeeee

verkeerd gelezen...ja, dan zou ik een cadeautje laten geven. Sorry!

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.