Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
jootje

jootje

26-07-2011 om 14:49

Meegroeibed

Hallo
Ik heb een mee groeibed tweedehands gekocht nou moet ik er een matras bij hebben volgens mij alleen maar bij ikea te koop maar wat voor dekbed koop ik dan kan ik een gewone maat kopen want als hij helemaal oplengte is heb je toch een gewone maat nodig bij ikea is zijn de maten voor een dekbed 150 x 200
Ik kom er niet uit hoe of waar wat te kopen
wie heeft ook zo,n bed ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

26-07-2011 om 14:52

Normale

Ik heb ook zo'n meegroeibed en heb een gewoon dekbed gekocht. Het te lange stuk doe ik gewoon onder het voeteneinde van het bed.

Hier ook

Net als bij DC, een gewoon dekbed en een stuk omgeslagen onder het matras.

Lionne

NaShA

NaShA

26-07-2011 om 16:13

Ook gedaan

gewoon een normaal dekbed en dan onder de matras slaan. Als ze groter worden hoef je dan ook niet weer een nieuw dekbed aan te schaffen.

Marie

Marie

26-07-2011 om 20:48

Peuterdekbed 120 x 10 hema

Hoi
Bij de Hema en bij babyspeciaalzaken verkopen ze ook dekbedden van 120 x 150 cm. Deze zijn speciaal voor peuterdekbedden (70x150 cm).
Zelf vond ik dat prettiger dan een "gewoon" dekbed van 140x200 cm, omdat anders het hele voeteneind omhoog komt, vanwege het grote stuk dekbed wat anders onder het matras zit. Vooral met dikkere winterdekbedden.
http://www.hema.nl/winkel/wonen/dekbedden-kussens/dekbed-peuter-(5514200)
Groetjes

Sascha2

Sascha2

26-07-2011 om 22:08

Truc

Ik vond het peuterdekbed veel te krap, kind lag steeds bloot. Bovendien kroop ze steeds omhoog. Dus heb ik een eenpersoonsdekbed gekocht. Ipv onder het matras vouw ik het dekbed aan het voeteneinde naar buiten toe op, zodat het op het bed ligt. Zo komt het matras niet omhoog.

Massi Nissa

Massi Nissa

27-07-2011 om 08:28

Nog anders

Hier ook een meegroeibed van Ikea met een normaal eenpersoonsdekbed. Ik doe het weer anders, ik vouw het dekbed bovenaan dubbel (heb een heel dun dekbed genomen van de Hema, mijn dochter heeft het heel snel warm en onze flat is ook altijd warm door de blokverwarming). Beetje zoals bij een ouderwets opgemaakt laken-deken-bed.
Groetjes
Massi

Nuria

Nuria

27-07-2011 om 16:27

Hetzelfde als sascha2

Wij hebben ook een meegroeibed van Ikea, we doen hetzelfde als Sascha2 en onze kleine meid is dan ook minder gaan bewegen hierdoor.

Marie

Marie

27-07-2011 om 21:51

Niet te kort

Hallo
Hier geen last van een te kort peuterdekbed. Sacha weet je zeker dat het een peuterdekbed van 120 x 150 cm was en geen ledikantdekbed van 100 x 120 cm?
Want als op een bed van 200 cm een dekbed van 200 cm prima is, zou dat ook moeten gelden voor een bed van 150 cm met een dekbed van 150 cm.
Trouwens een dekbed van 140 cm zou ook veel te breed geweest zijn, omdat het peuterbed maar 70 cm breed was en hoge zijkanten had - lijkt hier wel wat op: http://link.marktplaats.nl/469424649
Groetjes

Slaapzak

Zoon had een slaapzak in zijn peuterbed, eerst een kleinere, later een grotere.

jootje

jootje

29-07-2011 om 21:13

Voor elkaar

Ze slaapt er vanavond voor het eerst in
Toch maar een gewoon dekbed en onder de matras gevouwen het is niet zo,n heel dik dekbed dus dat gaat wel
Bedankt voor de reacties groetjes jootje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.