Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
vinkje

vinkje

03-08-2009 om 23:08

Mega mindy film (bioscoop)

Wie is er al naar de Mega Mindy film geweest, die momenteel in de bios draait en hoe oud zijn jullie kids, hielden ze het vol, maw was het een succes??
Mijn dochter is gauw jarig, dus ik wilde haar verassen hiermee, ze is nog niet eerder in een bios geweest.
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes Vinkje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vorige week geweest

Met mijn zoontje van ruim 4,5 jaar. Was de eerste keer dat hij in de bioscoop kwam. Hij is in de film gekropen en is er pas uitgekomen toen er pauze was. Gauw plassen en snel weer terug, stel je voor dat we het begin van het volgende stuk zouden missen haha
Kortom, hier een groot succes. Hij vond het helemaal super. Spannend, maar niet te eng. Ik zou het zeker aanraden!

Afgelopen zondag geweest

met mijn dochter van net 5 en zoontje van 3,5 jaar. Dochter vond hem super spannend, zat op een gegeven moment bij mij op schoot, maar vond het ook erg leuk. Zoon vond het fantastisch, zag het spannende nog niet zo. Beiden hadden geen moeite met blijven zitten, maar dat hebben ze normaal ook al niet.

groetjes van Charlotte

ps ik zou zeker gaan als ze mega mindy leuk vindt.

vinkje

vinkje

04-08-2009 om 22:43

Leuk!

Mijn dochter vond de film leuk, maar de sfeer was wat minder, omdat we maar met 4 kinderen in de zaal zaten en 2 ouders en ik vond het geluid wel oorverdovend hard, daar schrok ze meer van dan van sommige spannende fragmenten.
Maar wel een aanrader voor de Mega Mindy fans evengoed.
Jullie bedankt voor de reakties in ieder geval.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.