Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Meidenvenijn

hallo iedereen,

ik zal proberen duidelijk om uit te leggen, ik heb een dochter die nu in groep 6 zit. Ze is bevriend met een meisje uit haar klas sinds groep1, er was nog een meisje maar die is verhuisd naar venlo. Dus eigenlijk was het drie meisjes die met elkaar speelden en omging. In groep 1,2 kregen ze een periode dat ze niet zo lief met elkaar omging. Mijn dochter kwam altijd met een verhaal naar mij toe en ik luisterde en gaf haar advies, maar ik ben nooit naar de juf toe gegaan om te klagen of een klacht in te dienen. Ik vond dat de kinderen op die leeftijd wel zulke kleine gedoe’s met elkaar krijgen. Ik was in rapport gesprek waarna de juf over mijn dochter vertelde, dat ze soms haar eigen ding wilt enz, ik wis gelijk dat er was geklacht en dat zei ik ook direct tegen de juf. Ze zei ja maar gaf geen naam, ik heb netjes gezegd dan moet die kinderen niet met mijn dochter spellen op school als zei er last van hebben. De juf was eens met mij en zei dat ze precies hetzelfde heeft gezegd tegen (ouders) dus dat is meermalig geen 1 ouder maar 2 ouder. Ik begon meer te merken van die ouders dat ze samen waren geworden en gemeen deden maar dan echt van die snikkie gedrag voorbeeld: kerst avond ik sta buiten en ouder 1 die is binnen en ik klop en wijs me dochter aan of ze kan roepen. Maar doet of ze dom is, en komt naar buiten en dan vraag ik waarom ze niet me dochter heeft geroepen en dan zeg ze, ik kon je niet goed zien (wat een domme domme smoes ben je blind). En dan informatie met hun kinderen sturen naar mijn dochter van ik mag wel jij niet omdat vs vs. in groep 4 eind ging de 2 ouder verhuizen naar venlo en voordat ze weg ging en de dochter van school af ging kwam 1 ouder naar mij toe om de 2 ouder helemaal zwart te maken tegen over mij en leugens over haar te vertellen. Omdat ik wist dat ze dit ook over mij tegen haar had gedaan dat was een sterke vermoede van mij, trapte ik niet in haar. Ze slijmde opeens ook naar mijn dochter, je zag het letterlijk. Ik wilde zoveel mogelijk afstand van haar want ik wist hoe ze ongeveer in elkaar zat ik probeerde ook niet in haar spelletjes te trappen maar helaas was het haar toch gelukt. Er was een nieuwe kind en die ging met mijn dochter om wat de ouder 1 niet leuk vond omdat haar dochter dan alleen bleef. Ze heeft alles gedaan via telefoon mij opgestoken tegen de nieuwe moeder en de kind en gemanipuleerd en geroddeld. En is me dochter uiteindelijk weer met haar dus 1 ouder ze kind gaan spellen omgaan. Het laatst nu gaat de school dicht wegens weinig kinderen en moeten alle kinderen naar andere school, ik wilde het beste voor mijn dochter en had een school in me gedachten, de 1 ouder die vroeg konstant waar mijn dochter naar school zou gaan, ik gaf een andere aan dan die zei haar dochter wilde sturen. Dus wat doet zei ze had nog een ouder en kind waarmee ze af en toe praatte en de kind meenam naar uitjes met haar dochter. Ze steekt die moeder tegenover mij en tegenover mijn dochter ze roddelt en manipuleert die moeder waardoor ons contact ook niet zo goed gaat en onze dochters ook niet. In het kort deze kutmoeder heeft dit heel vaak gedaan met moeders van school en heb ook van een andere moeder gehoord dat ze over mij ging roddelen en zwart maakte tegenover haar dit is weer een andere ouder. Ze manipuleert roddelt vertelt leugens en ze opsteek moeders. Ik heb haar door en nog een andere ouder, maar die van venlo en waarmee ze nu omgaat hebben het niet door. Wat kan ik nu doen? Ik heb de contact laten verbroken met mijn dochter en dat kutmoeder ze kind, omdat ik vind dat dit het beste voor mijn kind en voor mij beter is. Ik heb laatste jaren echt hoofdpijn gekregen slechte slaap gehad pikkerde zo vaak hoe ik was in getrapt. De dochter van haar is precies hetzelfde roddelt en opsteek vriendinnen van mijn dochter en manipuleert nu al de andere vriendinnen. Gelukkig is mijn dochter social en heeft genoeg vriendinnen, alleen zit mij soms dwars dat ik een verbod hebt gezet. Dat verbod is ook eigenlijk door de moeder gekomen, ze blokkeerde mijn dochter via telefoon van haar dochter omdat mijn dochter voor zichzelf opkwam. Dat kutmoeder bemoeit zich met alles echt een grote probleem moeder is het. Oh ze kan ook voor nep heel aardig zijn maar in echt pff fucking schijnheilige bitch. sorry voor lange verhaal eigenlijk is er nog meer


Stop hiermee. 
Ik weet hoe moeders kunnen zijn en hoe ze hun kinderen hierin mee kunnen proberen te slepen. 
Maar jij doet hier vrolijk aan mee. 
Gewoon, mee stoppen. 
Je dochter staat los van jou en je verwikkelingen met anderen, ook als dat ouders van vrienden van haar zijn. 
Probeer op afstand te blijven van moeizame contacten met ouders van vrienden van haar. En laat haar haar eigen leven lijden. 

Sussie82

Sussie82

28-06-2022 om 01:33 Topicstarter

Sussie82

Sussie82

28-06-2022 om 01:39 Topicstarter

Pinokkio schreef op 28-06-2022 om 01:28:

Stop hiermee.
Ik weet hoe moeders kunnen zijn en hoe ze hun kinderen hierin mee kunnen proberen te slepen.
Maar jij doet hier vrolijk aan mee.
Gewoon, mee stoppen.
Je dochter staat los van jou en je verwikkelingen met anderen, ook als dat ouders van vrienden van haar zijn.
Probeer op afstand te blijven van moeizame contacten met ouders van vrienden van haar. En laat haar haar eigen leven lijden.

Pinokkio
ook al stop ik hiermee, zei zal er niet mee stoppen. Dit is meer loontje vraagt om zijn boontje. Ik bescherm mijn kind tegenover haar en haar kind. Zei legt allemaal verbod etc. En jij wilt dat ik dit toe laat??? Sorry maar zo werkt het niet. Ze mag haar leven leiden maar dan zonder dat ze ons beschadigd mentaal dan. Dus ik snap niet waarom je schreeuwd met stop hiermee….


Ik vermoed dat je dochter op een niet zo nette manier voor zichzelf is opgekomen en daarom is geblokkeerd. Wat wil je daaraan doen dan? Ik zou zeggen: begin eens bij je dochter. Je gaat woest tekeer tegen een ander, lijkt me geen goed voorbeeld voor je dochter wat zelfbeheersing en goede manieren betreft. Kalmeer een beetje, hoofdpijn en slecht slapen is niet nodig voor een gedoetje op de school van je dochter die nog genoeg andere vriendinnen heeft, toch?

Sussie82

Sussie82

28-06-2022 om 01:55 Topicstarter

ToetieToover schreef op 28-06-2022 om 01:46:

Ik vermoed dat je dochter op een niet zo nette manier voor zichzelf is opgekomen en daarom is geblokkeerd. Wat wil je daaraan doen dan? Ik zou zeggen: begin eens bij je dochter. Je gaat woest tekeer tegen een ander, lijkt me geen goed voorbeeld voor je dochter wat zelfbeheersing en goede manieren betreft. Kalmeer een beetje, hoofdpijn en slecht slapen is niet nodig voor een gedoetje op de school van je dochter die nog genoeg andere vriendinnen heeft, toch?

Toetietoover,

Je vermoed is dan helaas niet correct, ik dacht dat ik meer begrip zou krijgen en advies van deze topic maar ik zie alleen maar hagel en regen op me regenen. Geloof me als mijn dochter niet op een goede manier voor zichzelf zou komen, dan zou ik eerder haar loontje geven. Je hebt heel gevoelige ouders zoals deze, mijn dochter mag niet eens boos kijken of voelen van deze moeder vind jij dit correct? De emotie verkrompen en verbergen? Het is maar een blik he en dat van een tien jarige meisje. Lees goed even zou ik zeggen ik heb hoofdpijn en slechte slaap gehad omdat ik in die moeder ze spelletje erin bent getrapt. Niet tussen wat de kinderen is gebeurd of gebeurd, en beheersing nou ik zou dat aan die andere moeder maar zeggen die een 10 jarige kind blokkeert lekker een goede voorbeeld voor haar eigen dochter mooie communicatie. Als jij dat okey vind dan laat je dat maar bij je eigen dochter okey? En lees aub eerst goed, onduidelijk vraag eerst in plaats van te aanvallen. Ik zou graag jou topic wel willen lezen.

Meidenvenijn? Moedervenijn zou je bedoelen! Kutmoeder? Wat een taal zeg. En gaat ze nu naar een andere school? Probleem over toch? Je dochter heeft andere vriendinnen, wat moet je toch met de "kutmoeder"  dan? 

Ik ben halverwege afgehaakt. Het klinkt net zo kinderachtig als de kinderen zelf. Wat is in godsnaam 'snikkie gedrag'????
Gewoon erboven staan, niet aan mee doen.

-knip- commentaar op schrijfstijl of spelling is niet toegestaan.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

28-06-2022 om 07:12

tldr: iemand?

Bijtje82

Bijtje82

28-06-2022 om 07:16

Battle-Royale schreef op 28-06-2022 om 07:12:

tldr: iemand?

Ja, he topic meiden venijn noemen. Maar uiteindelijk na 3 zinnen Wijven kijven blijkt. 

Genieten dit hoor:
"Ze slijmde opeens ook naar mijn dochter, je zag het letterlijk". Ik zie nu een vrouw heel hardnekkig kwijlen richting een klein meisje.
"Dit is meer loontje vraagt om zijn boontje." Loontje had honger?
"Dus ik snap niet waarom je schreeuwd met stop hiermee…." Niemand schreeuwt, niemand gebruikt uitroepteken, caps lock oid. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

28-06-2022 om 07:27

Meesje schreef op 28-06-2022 om 07:19:

[..]

Wat is dat?

Too long didn’t read

lees je eigen bijdrage nog een keer, en kijk even hoe je zelf over anderen schrijft. Dat is niet normaal nl. 

Battle-Royale schreef op 28-06-2022 om 07:27:

[..]

Too long didn’t read

Dank je! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.