Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
prinses01

prinses01

03-04-2009 om 22:17

Mondharmonica

Mijn dochtertje wordt volgende maand 7 en wil graag een mondharmonica. Wie weet waar je dit tegenwoordig koopt? Heb er als kind geloof ik ook wel een gehad die mijn moeder bij de speelgoedwinkel kocht, maar nu zie ik ze niet meer bij IT en BS.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij de muziekwinkel

de speelgoedwinkel heeft ze ook trouwens. Maar bij de muziekwinkel zijn ze ook en ze zijn niet zo duur.(bij muziekwinkel zijn ze wel kwalitief beter).

groeten albana

dijota

dijota

05-04-2009 om 00:26

Online bestellen

Hallo,
je kunt langs gaan of online bestellen bij muziek all in in noordwijk. kies online bestellen en dan bij blaasinstrumenten klikken en als je scrollt zul je al gauw de mondharmonica's vinden.
Suc6

Bij intertoys

Ik heb wel eens mondharmonica's gezien bij intertoys. Die waren trouwens niet écht je van het qua kwaliteit en best duur. Bij de muziekwinkel zijn ze net zo duur en een stuk beter. Is er geen enkele muziekwinkel? Ook geen bladmuziekwinkel? Gitarenwinkel ofzoiets? Vraag anders eens aan de muziekschool (of is die er ook niet?) waar hun de spullen halen....
Vaak hebben andere muziekwinkels (b.v. gitarenwinkels, pianowinkel) ook wel mondharmonica's en anders kunnen ze het wel bestellen (ook nog een optie).
groeten albana

Henrik Holm

Henrik Holm

12-04-2009 om 09:39

Muziekwinkel!

Mondharmonica's uit een speelgoedwinkel zijn in het algemeen van zeer slechte kwaliteit. Ik raad u aan om bij dichtsbijzijnde muziekwinkel een kijkje te nemen. "Lee Oscar" en "Hohner" zijn de leidende merken an altijd goed. De type "Golden Melody" van Hohner was mijn eerste muziekinstrument 45 jaar geleden, ik zag dat die nog in de handel is!

Met vriendelijke groet, Henrik Holm

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.