Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Geschrokken

Geschrokken

02-06-2009 om 18:59

Neefje (9jr) zat hardhandig aan piemel kleuter

Tja... de titel dekt de lading vrij goed. Afgelopen zaterdagavond bracht ik mijn kleuterzoon van ruim 4,5 naar bed. Bij het omdoen van zijn nachtluier zag ik een hele nare rode, schrale plek op zijn piemel. Hij is besneden en zijn piemel is daardoor wat kwetsbaar. Op de overgang huid/eikel zat die plek. Ik vroeg hoe dat kwam. Hij vertelde dat zijn neef dit had gedaan. Ze zaten samen de DS-en op de bank binnen, terwijl wij aan het bbq-en waren buiten. Toen heeft neef zijn hand ineens in de broek van mijn zoontje gestoken en hard aan zijn piemel gefriemeld zeg maar. Zoontje vond dit niet OK, maar ja, hij durft nog niet echt tegen een 9-jarige op. Ik vroeg waarom neef dat had gedaan. Hij vond mij niet lief zei mijn zoontje toen.
Ik heb hem verteld dat neef een eigen piemel heeft waar hij dan maar aan moet friemelen en dat niemand aan zoontjes piemel mag zitten! En dat hij als dat nog eens gebeurde, dit moest zeggen tegen neef en dan naar papa of mama moet komen om te vertellen dat het weer gebeurde. Daarna sudocreme op die plek gesmeerd en luchtig over gedaan. Maar wat was ik geschrokken!
Weer beneden mijn zus opgebeld en verteld dat ik een raar verhaal had en het toch even met haar wilde delen. Verhaal gedaan en ook zij schrok heel erg. Neefje heeft PDD-NOS en overziet dus niet dat hij iemand anders daarmee diep raakt. Mijn zus heeft neefje gelijk gevraagd hoe dit zat, maar hij sloot zichzelf af en zei helemaal niks meer.
Ik ben blij dat mijn zus dit serieus neemt, we gaan er samen vanuit dat mijn zoontjes verhaal waar is. Een 4 jarige zal niet zo snel liegen over dit soort dingen. Neefje wil er nog steeds niks over zeggen...
Maar ik kan jullie vertellen dat ik er enorm van geschrokken ben. Voorlopig laat ik die 2 ook even niet samen alleen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lukke

lukke

02-06-2009 om 22:13

Toezicht

Ja, zo'n grote jongen die zijn acties nog niet kan overzien kan beter niet alleen bij zo'n kleintje zitten. Wat een schrik zeg. Goed dat hij het zo kon vertellen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.