Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
liora

liora

17-07-2011 om 12:50

Nette schoenen jongen 8 jr

Hallo OOL'ers,

Mijn zoon heeft geen nette schoenen. Maar nou hebben we morgenmiddag een bruiloft, en om hem daar nou op z'n Geox met lichtjes te laten lopen... Ik weet het niet.

Hebben jullie 8-jarige jongens al 'nette' schoenen, en zo ja, waar koop ik die voor rond de 20 E?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maylise

Maylise

17-07-2011 om 13:13

Overal wel

Gewone nette zwarte schoenen kan je overal wel kopen: Scapino, Van Haren, Bata, Clarks....

Wil je echt lakschoenen dan zou ik eens gaan kijken bij winkels waar ze bijvoorbeeld Turkse en Marokkaanse kleding verkopen. Daar kan je vaak redelijk goedkoop chique kleding voor kinderen krijgen.

liora

liora

17-07-2011 om 13:37

Haha

Nee geen lakschoenen! Zwarte schoenen die hij vaak aankan lijken me ideaal!

merel

merel

17-07-2011 om 13:54

Gympen

Gewoon zwarte gympen (in ieder geval niet veel te veel kleurtjes) , dat kan toch, staat redelijk neutraal onder nette kleding. Zoon moest ooit bij een toneelstuk een zakenman spelen, tja lastig, nette bloes en colbertje (van zus) konden we nog regelen. Daaronder dan toch maar een zwarte joggingbroek (overhemd eroverheen gedragen) en zwart met wit en blauwe adidas (ach het ging best)
Ik zou het voor die leeftijd nog niet zo'n punt vinden en iets kopen wat hij in het dagelijks leven ook nog graag aandoet.

Margriet*

Margriet*

17-07-2011 om 21:49

Als die

geox leuk staan bij de rest zou ik er niet zo meezitten. Ik vind een aangekleed kind op een bruilof niet zo. Het moet wel netjes en een beetje hip zijn maar sommige kinderen (met name meisjes) zien er zo keurig uit. Allebei bijvoorbeeld dezelfde trutty jurk met een strik in het haar. Ik houd daar niet van.

Evanlyn

Evanlyn

17-07-2011 om 22:21

Hier gewoon ordinaire geox met lichtjes

En dat als naaste familie. Het stond chattig, met dat lieve koppie erboven. Die Geox schoenen waren wel voornamelijk zwart, dat wel.

Tango

Tango

17-07-2011 om 22:35

Ah, die ken ik

Tangozoon van 6 had ook geen nette schoenen en wij hadden twee maanden geleden ook een bruiloft. Ik kwam hier eigenlijk een beetje laat achter en kon hem natuurlijk echt niet op zijn crocs laten gaan, wat hij zelf wel wilde. Bij de schoenenreus toen snel even een paar lichte, redelijk nette schoenen gekocht, soort hoge sportschoenen. Het was nl. heel mooi weer, dus een donkere broek kreeg hij ook niet aan. Overigens ook nog even een nette witte broek gekocht.
Ik had me volgens mij nog wel erg uitgesloofd, want neef van 13 verscheen in een joggingbroek(!) met een gestreepte (nieuwe, vertelde zijn moeder trots) polo.

Maylise

Maylise

17-07-2011 om 23:05

Sportschoenen met lichtjes

Sportschoenen met lichtjes vind ik echt niet kunnen op een bruiloft tenzij het een bruiloft is waar de bruid/bruidegom in spijkerbroek komen. Dan is het een ander verhaal en kan je gerust in joggingbroek of geox met lichtjes komen. Echter als de bruid/bruidegom gewoon in het net zijn dan lijkt me sportschoenen ook voor kinderen nu niet echt passend. Zwarte lakschoenen is weer een ander uiterste maar gewone neutrale nette schoenen lijken me wel een vereiste.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

18-07-2011 om 00:10

Nee

Ik zou voor mijn zoon geen nette schoenen kopen. Vind ik persoonlijk geen gezicht bij een kind. Voor een bruiloft zou ik zijn eigen schoenen doen (donkere gympen) met een niet-afgesleten broek en een leuk overhemd. Ik hou niet van nette kleren bij kinderen

liora

liora

18-07-2011 om 08:00

Nou

Kijk, bij ernnkleuter kunnen geox best. Maar deze geox zijn door zoon zelf uitgezocht en echt niet netjes. Ik houd niet van kinderen aangekleed als mini-volwassenen. Mijn zoon draagt een prachtig en hip overhemd van Claessen, donkerblauw met witte ovale bolletjes. Beau van Erven Dorens zou het kunnen dragen zeg maar. En een nette broek erbij, beige. Dan lijken mij nette donkerblauw gymschoenen prima. Straks even kijken of ik nog iets kan vinden..

Liora

Roosje Katoen

Roosje Katoen

19-07-2011 om 22:44

En?

Was hij underdressed?

liora

liora

19-07-2011 om 23:41

Prima

Hij was prima, op z'n Geox. We hadden geen tijd meer om schoenen te kopen.

Evanlyn

Evanlyn

20-07-2011 om 15:20

Scheelt nog geld ook

En waarschijnlijk dacht iedereen dat het een cool accentje was bij de stoer-nette kleding. Het wordt nog een trend!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.