Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Helen Hesselink

Helen Hesselink

25-11-2008 om 09:28

Oh jee, er komt een gekke vraag nu [piemelverschillen]

Ik heb 3 zoons. Het verschil tussen die van 5 en die van 3 is enorm, als je op het piemeltje let. De oudste heeft zo een beetje 2 cm, en mijn zoontje van 3 wel twee keer zoveel. Trekt dat nog bij? Sorry voor de gekke vraag, maar ik zou toch best graag eens willen horen wat jullie hiervan weten?
Bedankt alvast!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Pfff....

Hier ook twee knullen. De oudste had als baby ook een groter piemeltje, dan de jongste nu. Als het heel koud is, is die van de jongste bijna niet meer te zien. ;-P

Geen idee of het nog "bijtrekt", alle piemels zijn tenslotte verschillend, toch?

Ook onze kinderen, ze komen uit hetzelfde nest, lijken qua uiterlijk precies op elkaar (geen tweeling) maar verschillen dag en nacht qua karakter van elkaar.

Linda

wist je dat ik dus echt nooit had stil gestaan bij dat 2 broertjes verschillende piemels kunnen hebben ?! Ik heb 1 dochter en heel veel neefjes maar toch, ik dacht dat alle kleuterpiemels het zelfde waren zoals alle meisjesplassers er ook wel een beetje het zelfde uit zien.

Whoeha, manda!

Begin maar neit over de verschillen bij meisjesplassers, sommige plastisch chirurgen op deze aardbol zijn wel degelijk van mening dat deze niet allemaal gelijk zijn en aan sommigen "gesleuteld" moet worden......

Maar ja, de grootte van een piemel kan op latere leeftijd wel degelijk uitmaken... LOL.

Op naar een ander forum.... dit hoort niet meer bij kleutertijd thuis...

Linda

Linda

Ook verschil

Hier ook 2 zoons waarvan de jongste een grotere piemel heeft.Ik maakte me er ook een beetje "zorgen" om,maar verwacht dat het echt gaat groeien wanneer ze in de pubertijd komen.
Ben opgelucht dat meerdere ouders/verzorgers hier vragen over hebben,wist eigenlijk niet hoe erover te beginnen.
Had al eerder een soort gelijk draadje gevolgd,maar dat ging dus over een jongen in de pubertijd waarvan de moeder bezorgd was over de nu al behoorlijke lengte.

THX Pemm

smirre

smirre

28-11-2008 om 16:00

Hier ook hoor

Onze oudste zoon van negen heeft een ienieminiepiemeltje en de jongste van zes...pfoe das best een joekel voor zo'n klein ventje.
Ik heb dit weleens aangekaart bij de kinderarts maar volgens hem komt het allemaal wel goed zodra hij in de puberteit komt..tis echt een heel klein dinkie namelijk en ik vroeg me ook af of dat wel 'normaal' was..

Gnome

Gnome

30-11-2008 om 14:43

Ook ukkelpiemeltjes...

Beide zoontjes hebben in koud water geen piemel meer over, maar bij de oudste komt gelukkig wel wat tevoorschijn als hij een stijf piemeltje krijgt. Ook bij mij op het CB wisten ze eigenlijk niet goed wat ik met mijn piemelvragen aan moest. Ook op de vraag of het nou normaal is dat zo'n klein mannetje al echt met piemel speelt konden ze geen antwoord geven...

dus aan jullie... zijn die van jullie er al mee bezig?

San

San

30-11-2008 om 20:42

Ja hoor

Ja hoor, hier ook twee knulletjes die regelmatig met hun piemeltje spelen. Heel normaal lijkt mij, het is immers een deel van hun eigen lijf. We leren ze wel dat ze dat niet in het 'openbaar' moeten doen, maar lekker in hun eigen bed.

Snap niet dat dat een vraag is

tuurlijk spelen ze met hun piemeltje, ik heb een dochter en die speelt ook met zichzelf. Dat gaat is fases. Soms weken lang er veel mee bezig en daarna niet meer of alleen in de slaap.

Natuurlijk doen ze dat, dat is menselijk, ik zou het apart vinden als ze zichzelf niet bekijken en bevoelen. Het voelt prettig, gelukkig maar.

Polly Shearman

Polly Shearman

01-12-2008 om 20:38

Juist een goed teken

mijn oudste deed het nl niet, zijn voorhuid was te strak en als hij er mee speelde en zijn piemeltje werd stijf deed dat pijn omdat zijn voorhuid dus te strak was.
Toen hij een jaar of 4 was vond de huisarts dat het toch tijd werd dat hij er mee ging spelen, lekker in een warm bad, om de boel wat op te rekken. Anders zou hij besneden moeten worden als hij een jaar of 7 was.
Goede vriend van ons heeft een gesprek van man tot man met hem gevoerd, dat het echt helpen zou als hij er mee ging spelen. Manlief heeft het ook voorgedaan hoe het moest, bij hemzelf zeg maar.
en langzaam aan ging het beter. Door veel oefenen is het goed gekomen en hoefde hij geen operatie te hebben.

andere 2 zoons grijpen/grepen elke kans aan om met hun piemel te spelen, dus daar maak ik me geen zorgen om.

groet, polly

Blij met deze vraag!

Jeetje Helen, wat een uitstekende vraag Ik zat namelijk net in de vraagbaak te spitten of daar iets over te vinden was. Mijn zoon van 9 heeft ook een mini exemplaar (ik schat ongeveer 3 a 4 cm). Toevallig zag ik pas gelden een neefje van 2 verschoond worden en die had een zeker twee keer zo lang exemplaar. Ook meerdere kleine jongetjes zie ik met veel langere slurfjes. Nou is de voorhuid van onze zoon ook nog niet los, de uroloog zei twee jaar geleden dat dat vanzelf wel over gaat in de puberteit en dat besnijden niet nodig is.
Nu ik hier lees dat er heel verschillende formaatjes rondlopen ga ik maar geen zorgen maken...
Suus

ayla

ayla

02-12-2008 om 12:36

Fransen hebben de grootste penis

'Fransen hebben grootste penis'
Uitgegeven: 28 november 2008 17:29
Laatst gewijzigd: 28 november 2008 23:23

SINGEN - Fransen in opgewonden toestand hebben in Europa de langste en dikste penis.

Dit heeft een Duits onderzoek vastgesteld volgens de vrijdageditie van de Bild Zeitung.

Het is een onderzoek van het Institut für Kondom-Beratung (condoomadvies) in het Zuid-Duitse Singen. Het is volgens het instituut uitgevoerd onder ruim 10.000 mannen in 25 landen van de Europese Unie.

Fransen haalden een lengte van 15,48 centimeter en een omvang of dikte van 13,63 centimeter. Dat is ruim meer dan het Europese gemiddelde van 14,27 lengte en 11,70 centimeter omtrek.

Nederlandse penis

De Nederlandse penis was vrijwel gelijk aan het Europese gemiddelde met respectievelijk 14,28 en 11,35 centimeter waarmee die op de twaalfde plaats kwam. Het kleinere België kwam in deze lijst groter naar voren, een achtste plaats met 14,77 centimeter lengte en 13,19 centimeter omvang.

De lijst sluit af met Ierland en Griekenland met respectievelijk 12,78 en 12,18 centimeter lengte. Het Institut für Kondom-Beratung stelt een volkomen onafhankelijk instituut te zijn voor voorlichting aan condoomgebruikers.

Wat raar

terwijl de Franse man gemiddeld veel kleiner is dan de Nederlandse man, zelfs de Belgen hebben een grotere !

nou ja zeg wat een openbaring zo op dinsdagmiddag

ayla

ayla

02-12-2008 om 14:06

Hoe zit het dan met zwarte mannen?

als die fransen al zo'n grote hebben, hoe zit het dan met zwarte mannen. Ik heb altijd begrepen dat die de grootste hadden

Zwarte mannen

mijn eerste vriendje (aziatisch) had de kleinste, mijn 2e bedganger (half surinaams/nederland) had de grootste, de andere (aziatisch, half Afrikaans en Nederlander) hadden ongeveer dezelfde maat.

Het is dus niet zo dat per definitie zwarte mannen altijd de grootste hebben en Aziatische mannen altijd de kleinste.

Gnome

Gnome

03-12-2008 om 11:28

Haha, waar gaat dit heen

Grappig weer om te zien hoe zo'n draadje zich ontwikkeld, en ook fijn om te lezen dat mijn zoon 'normaal' is. Ik had echt geen idee dat jongens (en meisjes ws ook) er al zo vroeg mee begonnen. Ik kom uit een meiden familie en er zijn een tijd weinig kleintjes geweest, dus ervaring uitwisselen was ook wat moeilijk. De mensen waarmee ik het erover had zeiden allemaal: Nu al?!

Volkomen normaal dus

hmm, ik ben met een indo getrouwd, ik wist niet dat die onder 'kleintjes' vielen. Voor mij is ie groot genoeg De kinderen hebben wel echte ieniemienies, maar ja, ze zeggen toch: size doesn't matter?

Annika

Annika

03-12-2008 om 13:10

Fransman

Ik ben wél, en naar alle tevredenheid getrouwd met een Franse man, maar ik heb ook wel eens een Nederlandse lief gehad die toch groter geschapen was dan hij En onze twee zoontjes hebben totaal verschillende piemels en zitten daar, zodra ze bloot zijn, uitgebreid aan te rommelen.

Balten

Hoe stonden de Balten trouwens in de statistieken
(wordt nu wel nieuwsgierig - hier thuis met Indo trouwens totaal geen klachten

Mathilde

Mathilde

03-12-2008 om 14:50

Ja maar

Jullie denken toch niet dat die onderzoekers al die heren hebben opgemeten? Die Fransen zijn gewoon het meest opschepperig . Ik heb me wel eens verbaasd over de totaal verschillende modellen die er in omloop zijn, dus dat zal op jonge leeftijd ook wel te zien zijn. Mijn zoon van bijna 3 ging als baby al heel erg giechelen als hij bedoelde onderdeel aanraakte. Lijkt me logisch, er zit tenslotte geen aan/uit knop aan wat betreft gevoel. Friemelen hoort erbij.
Mathilde

Yta Chalne

Yta Chalne

04-12-2008 om 09:05

Statistics

Nou, het is weer tijd voor mijn jaarlijkse penis size survey link: http://www.sizesurvey.com/result.html

Have fun!

ayla

ayla

04-12-2008 om 09:39

Kan het niet waarderen

zoonlief kan het juist niet waarderen als ik aan zijn piemel zijn, hij bgint dan luidkeels te protesteren of kijkt heel verbaast maar duwt in ieder geval wel meteen mijn handen weg. Hij trekt er trouwens zelf wel flink aan. Krijg soms plaatsvervangend pijn als ik zie hoe hij alles uittrekt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.