Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
cecile_s

cecile_s

14-05-2009 om 20:15

Okki los te koop?

Mijn zoon (bijna 7) wil een abonnement op Okki maar voordat ik dat doe wil ik hem eerst een paar keer los kopen om te kijken of hij dat wekelijks (?) leuk blijft vinden (of is het tweewekelijks)? Ik zie hem echter niet in de winkel. Is hij wel los te koop?

Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

14-05-2009 om 22:46

Waar houdt hij van

Mijn zoon zit in groep 3. Hij vindt de Okki erg leuk. Hij leest echter alleen de verhalen en de moppen. Alle knutseldingen en invuldingen doet hij niet. Dus voor ons is het na dit schooljaar afgelopen. Ik vindt het te duur voor wat strips. We hebben zat Donald Ducks in huis.
Ik denk dat ook meespeelt dat kinderen het interessant vinden een tijdschrift te krijgen via school. Ze willen gewoon graag meedoen.

Terpi

Terpi

15-05-2009 om 09:29

Los te koop

Okki is los te koop, onder andere bij AH maar zeker bij zaken als Bruna.
Overigens verslindt mijn dochter de Okki, van voorblad tot achterpagina, alle verhalen maar juist ook de knutsels en de kleurplaten.
Groet Terpi

mar

mar

15-05-2009 om 12:42

Hier

vorig jaar had dochter (toen groep 3) Okki. Ze spelde hem van voor naar achter. Ze is echter een goede lezer en op een gegeven moment had ze hem in een half uur uit, inclusief puzzeltjes. dit jaar zijn we dus over gestapt op Taptoe. Soms sluit het niet helemaal aan op haar leeftijd/leefwereld, maar meestal heeft ze er veel plezier in. Volgens schooljaar wordt het waarschijnlijk National Geografic o.i.d.

Ze is de enige in haar klas die een blad via school krijgt, dus groepsdruk is er niet. Om een besluit te nemen over wel blad (nog een keer Okki of toch Taptoe) heb ik de uitgever gevraagd om een proefnummer. Geen probleem, kreeg ik gewoon toegestuurd.
Er is overigens nog een blad, niet maan-roos-vis o.i.d, maar een meer op dieren gericht. Ik weet de naam niet meer, maar het was van een van de uitgevers van de schoolboeken (zwijsen of zo)

Uitgever

Okki en Taptoe worden uitgegeven door Malmberg. Die geeft ook Bobo uit, bedoel je die? Of Junior?
Van www.malmberg.nl: Kan ik de tijdschriften ook in de winkel kopen?
Sesamstraat, Bobo, Okki (vanaf eind september) en National Geographic Junior zijn verkrijgbaar in de winkel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.