Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
MaximeM

MaximeM

08-01-2009 om 15:50

Online spijkerbroeken kopen (voor kind)

Hoi,

Waar kan ik het beste een paar spijkerbroeken voor mijn zoon kopen, online het liefste. En dan het liefst een bedrijf waar ze een snelle levertijd hebben en niet belachelijk duur. H&M vind ik een te lange levertijd hebben en de pasvorm klopt daar niet voor mijn zoon. Als de taille goed is, is de broek te kort. En als de lengte goed is dan kan hij er bij zijn taille zo een extra kussen bij stoppen zo ruim. Toch heeft hij een heel normaal postuur.
Ik heb al bij wehkamp gekeken maar daar hadden ze niet veel, of het was erg duur (merkkleding hoef ik niet) ik zit te denken aan een prijs van ongeveer 20 euro.

Alvast bedankt
Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hema?

Hoihoi,
ik heb hier alleen maar meiden dus ik weet niet of ze goede jongenbroeken hebben, maar bij de hema is het volgens mij net als bij wehkamp voor 12 uur besteld, volgende dag thuis. Ik bedenk me nu ineens wel dat je volgens mij alleen bij een hema filiaal weer iets retour kunt doen (binnen 30 dagen dat wel)
nou ik heb geen idee of je nu nog wat aan mijn bijdrage hebt maar succes in ieder geval.
krik

MaximeM

MaximeM

08-01-2009 om 19:14

Sluisje

Hoi Sluisje,

Uiteraard weet ik dat op google kan zoeken, maar het gaat me nou juist om jullie ervaringen.
En krik, inderdaad ik heb even bij de HEMA gekeken, daar ga ik even zoeken, terugbrengen vind ik niet zo'n punt zeker niet als ik er 30 dagen over kan doen

Bedankt alvast
Maxime

P.s. ik vind trouwens sowieso de levertijd van H&M wat lang, maar ja voor truien en shirts en joggingbroeken vind ik ze wel leuk en goedkoop

Welk model?

Hoi,
je wil geen merk? maar als je outlet koopt, ben je net zoveel kwijt als bij h en m. als je eenmaal weet welk merk je prettig vindt, koop je ze online veel goedkoper in de uitverkoop bijv.

Ik en mijn kind.nl

Mijn favoriete kledingsite voor mijn kinderen is www.ikenmijnkind.nl . Ze hebben vooral veel van Name-it. Ook veel leuke spijkerbroeken van onder de 20 euro! Site zelf is niet heel handig opgebouwd, maar als je even zoekt dan zitten er echt hele leuke dingen tussen!
Levertijd is 3 dagen!

MaximeM

MaximeM

09-01-2009 om 00:02

Fachat

Hoi Fachat,

Jammer, ik heb even op de site gekeken (het was inderdaad even zoeken) maar ze gaan maar tot maat 140. Mijn zoon heeft maat 146.
Ik heb twee broeken besteld bij de Hema, dus ik ben benieuwd.
Annemir, ik weet helemaal geen merk of model voor mijn zoontje, we zijn echt nog een beetje zoekende hierin. Voorheen kocht ik altijd hele stapels spijkerbroeken bij de Bristol voor hem. Maar nu hij in grotere maten valt kan ik daar niet meer zo slagen, ze hebben in de grotere maten geen gewone spijkerbroeken meer lijkt het, maar alleen broeken met grote lelijke opdrukken, etiketten of rare bleekvlekken. De modellen vielen altijd erg goed bij die winkel.

Bedankt voor jullie reakties!

Maxime

Scapino

Hoi Maxime,
ik heb net nog even gekeken maar Scapino heeft ook nog broeken en ook via internet te bestellen, niet heel veel keuze misschien, maar wie weet.
groetjes krik

MaximeM

MaximeM

10-01-2009 om 00:19

Voorzien!

Hallo allemaal,

Ik bewaar de tips maar toevallig kwam ik vandaag in het centrum (MOEST de deur uit en daarheen rijden omdat ik anders in de middag mijn werk niet kon doen) en kwam toevallig langs een 'WE' winkel en heb nu 2 spijkerbroeken voor € 25,- gescoord. Heb er nu dus 3 (een van HEMA en 2 van WE) dus heb even genoeg. Ik onthou de webwinkels wel want ik woon niet al te dicht bij de winkels en kan meestal alleen op pad wanneer het spitsuur is (waar ik dus geen zin in heb)

Groetjes
Maxime

Ter stal

momenteel 2 spijkerbroeken voor 17 euri. goede kwaliteit en mooie slanke modelletjes ik heb naar de andere modellen niet gekeken,

Ik zou zowieso oven gaan shoppen zat voor de helft van het geld nu. Ik heb vorige week 4 broeken voor 48 euri binnen gehaald, daarvan waren er 3 10 euro ivm opruiming

Ook ter stal...

Ik ben ook zeer tevreden over de spijkerbroeken van Ter Stal. Niet duur en een goede pasvorm. Lengte is goed en smalle taille. Mijn zoontje is 6, lang en erg tenger. Deze broeken (merk Denim & Co) zitten heel mooi!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.