Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Oppas vraagje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-10-2012 om 23:12

Mea

Ooh dat herken ik.

Een kwartiertje is zo kort en ze wil dit waarschijnlijk zo graag dat de kans heel groot is dat ze nog net zo achter de tv zit als dat je haar achtergelaten hebt.

Hier laat ik oudste (ruim 13) trouwens nooit op middelste (10) letten, maar wel op jongste (net 4). Nooit heel lang, of alleen als jongste het grootste deel van de tijd in bed ligt. En oudste en middelste letten dan op zichzelf en op elkaar en bij twijfel moeten ze mij bellen. Geen van beiden is dan de baas. Verbazingwekkend is trouwens dat ze normaal gesproken elkaar de tent uit vechten en als ze alleen thuis zijn prima met elkaar door één deur kunnen...

Knijster

Knijster

06-10-2012 om 11:25

Kan best

Overdag zijn mijn kids wel vaker alleen thuis, ze zijn bijna 14 en 11. Oudste is al vanaf 10 soms een hele dag alleen thuis in de vakantie als ik moest werken. Vorige week zijn ze voor het eerst een keer ook een hele avond samen thuis geweest terwijl man en ik een avondje uit waren. Zelfs buiten de stad (uur rijden) en we waren pas over enen thuis. Kids vonden het prima dat we weg gingen en hebben heerlijk een film avond gehouden en zijn zelf naar bed gegaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.