Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
mpronk

mpronk

21-07-2011 om 22:47

Racebaan carerra carsbaan

Hoe is deze baan? Gaan de auto's niet te hard van de baan? Mijn zoon word bijna 5 jaar. Wie weet een leuke kado. Is howheels wat? Zo ja wat. Want ik zie zo veel.

marion

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
knevel

knevel

22-07-2011 om 23:02

Racebaan

Carrera is niet echt voor jonge kinderen bedoeld, volgens mij. Misschien de cars variant wel, maar ik vind het erg gevoelig speelgoed. Autootjes gaan hard, of kunnen hard, en een kind moet er voorzichtig mee om kunnen gaan. Bij ons (een GO! variant) zijn er al wat onderdelen gesneuveld; onderdelen van de autootjes af en een stuk baan kapot omdat dochterlief ipv er overheen er ongeveer doorheen stapte. Zoonlief kreeg m voor zijn 6de verjaardag.

Hotwheels is steviger en geschikter voor een 5 jarige. Is erg leuk en mijn zoon speelt er nog steeds veel mee. Goede autootjes ook. Hij heeft de hotwheels garage (vlak en wat bruggen) en wat andere banen. En veel autootjes dus. Die octopus (?) vind ik zelf niets en daar speelt hij ook weinig mee. Sowieso vind ik de watervarianten niets - er wordt hoofdzakelijk binnen mee gespeeld en dat mag van mj niet met water. Strenge moeder.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.