Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Inez

Inez

27-03-2009 om 14:59

Schilderfeestje

Ons zoontje wordt binnenkort 6 jaar en we wilden een schilderfeestje houden. In de tuin hebben we een schuurtje staan waar de kinderen in kunnen spelen (en waar de fietsen, trectors en ander buitenspeelgoed in ligt). We willen tijdens het feestje de kinderen 1 of 2 binnenwanden laten beschilderen.
Hebben jullie nog andere ideeen in dit thema? Leuke spelletjes of iets kleins wat ze ook kunnen beschilderen wat ze mee naar huis kunnen nemen. Ik dacht zelf aan een bloempotje maar dat vindt mijn zoon waarschijnlijk niet stoer genoeg..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

27-03-2009 om 22:40

Fotolijstje?

En daar dan een (groeps)foto van het feestje in doen?
Jesse

Saartje

Saartje

28-03-2009 om 00:24

Gymtassen

Hoi Inez

Voor mijn zoon en zijn vriendjes had ik van die ongebleekte katoen tassen met koordjes. Zo konden ze met textielstiften (of verf) hun eigen tas maken. T shirts is ook leuk.

groet

saar

Pippie

Pippie

28-03-2009 om 16:45

Kistje

Bij de Xenos hebben ze heel leuke kistjes om te schilderen. Van hout. Hebben wij ook met vriendjes van zoon gedaan vorig jaar (toen dus 7). Over stoer ging het niet. Ze schilderden het voor zichzelf of voor hun moeder. Werd echt leuk gevonden.

Pippie

Zoek de schilder

Beweging is ook belangrijk naast het creatieve deel. Wij hebben een speurtocht uitgezet met als opdracht: Zoek de winterschilder (het was januari). De kwasten zijn zoek voor de schilderopdracht, de winterschilder is er mee vandoor. Kinderen op pad met evt. opdrachten en aan het eind zat mijn man 'slapend' in overal met in zijn hand de kwasten. Een opdracht om hem wakker te krijgen (erruggg spannend blijkt...) en ze kunnen op weg naar het creatieve schilder gedeelte

Janeway

Janeway

29-03-2009 om 22:58

Doek

Mijn zoon zijn eerste kinderfeestje was ook met schilderen, ik heb alle kinderen een schildersdoek gegeven (van xenos = niet duur) en ze daar op een mooie verftekening laten maken. Geheel naar eigen inzicht..
Daarna lekker buitengespeeld en toen ze opgehaald werden waren de doeken droog en konden ze mee naar huis..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.