Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Suz@nne

Suz@nne

27-10-2011 om 17:31

Schoenkadootjes

ik volg met grote interesse het draadje bij de peuters over sintkadootjes. Vandaar dat hem ook even hier start, want ik heb ook nog een kleuter rondlopen.
Wat geven jullie voor schoenkadootjes dit jaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Simpel

Ik hou het heel erg simpel. Even uitrekenen hoe vaak de schoen gezet mag worden en dan een deel lekkernijen kopen en een deel goedkope cadeautjes uit het 1 of 2 euro rek van de speelgoedwinkel.

fryskdumke

fryskdumke

27-10-2011 om 17:34

Bij kruidvat

vandaag geslaagd:
- aankleedpop van papier met stickers
- schrijfoefenboekje
- puzzelbol.

De eerste keer krijgt dumke altijd een cadeautje van 5 euro in haar schoen. De overige dingen kosten zo'n euro per stuk.

Iets kleins

Van de wereldwinkel? Is dan wel heel mini, maar dan houd je er monder wegwerpgevoel aan over

verstuurd per ipod

Minder

Monder is minder

verstuurd per ipod

Jeanne

Jeanne

27-10-2011 om 21:19

Hier

Ik heb voor onze kleuterdochter een hele grote doos vol met Polly Pocket spullen gekocht voor 15 euro, op Marktplaats. Daar krijgt ze kleine dingen, poppetje of wat kleertjes, van als schoenkadootje. Verder nog een klein doosje Playmobil, een tijschrift, of een prinsessenkroontje.

Goedkope zut

Schoencadeautjes zijn hier iha goedkope zut van Kruidvat of Action, maar ik denk dat ik er ook nog een keer een mini-goudenboekje in stop (want die vind ik zelf zo leuk )

Vorig jaar zaten er, met dank aan Action, bijv. een Pietenbaret, Sinterklaasraamstickers en een Sint-prikenkleurblok in de schoen (niet allemaal tegelijk). Gemiddelde prijs zo'n 69 cent.

Groeten,

Temet

Indd action

hier altijd goed. Ik doe altijd een paar knutseldingetjes met thema sinterklaas (masker maken of onderzetters) en vaak wat kleine speeldingetjes (jojo, balletjes, knikkers, klei enz)
Dit jaar wilde ik ook weer de hema stiften en potloden erbij in doen.

Schoen

ik heb bij de zeeman een pakje elastiekjes voor de oudste en een pakje haarspeldje voor de jongste gekocht. Verder heb ik 4 chocolade poppetjes bij de supermarkt mee genomen (kan ik dus 2x een ronde schoenzetten mee doen). Ik ga voor mijn jongste zo'n grote doos met kleine playdooh potjes kopen, de kans is groot dat daar ook eentje in haar schoen belandt.

Wanneer komt sinterklaas eigenlijk in het land ?

Hier

Heeft meneer (van 6) bij de AH 3 3 letters uit het schap gehaald, want anders was de Sint dalijk te laat. En die mochten dan wel in de schoen, dan heeft Piet het niet zo druk
tip van een vriendin van me: Die heeft in 1x alles bij Bol.com besteld voor Sint en Kerst voor alle 2 haar zoontjes per keer 5 cadeautjes. Ze was ongeveer 65 euro kwijt voor 20 cadeautjes.

Manda

Op dit forum eens gelezen: de eerste zaterdag na St Maarten( 11-11), dus dat zou dit jaar 12 november moeten zijn.

Klopt

De Sint komt in Amsterdam aan op zondag 13 november. Hij komt altijd de dag na de landelijke intocht aan, die zal dan dus wel op 12 november zijn. Voelt erg vroeg, met het Sintmaartensnoep nog tussen de kiezen

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.