Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
mettemarrit

mettemarrit

10-06-2009 om 13:00

Snoepzakje meegeven...?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tascha

Tascha

19-06-2009 om 12:31

Jarige job vind het leuk om te trakteren

Mijn ervaring is dat de Jarige Job het héél leuk vindt om iets mee te geven. Alleen al daarom geef ik altijd een kleinigheidje mee. De ene keer wat snoepjes, de andere keer een klein cadeautje. Nooit meer waard dan één euro per kind. Als ik mijn mannetje dan trots de spullen zie uitdelen... Thuis bepalen de ouders wat ermee gebeurt. In een trommel voor een ander moment of meteen alles opsmullen voor het slapen gaan... Ik probeer wel rekening te houden met eventuele allergieën...

Geen kiloos!

Het lijkt wel alsof het met die feestjes tegenwoordig allemaal maar veel en goot moet zijn. En duur. Een kind dat 7 wordt en dan met 12 vriendjes een dag naar snowworld gaat inclusief diner vind ik persoonlijk overdreven. Soms heb ik het gevoel dat het meer gaat om een tegen elkaar opbieden van de ouders. Maar daar doe ik niet aan mee.
En een snoepzakje of een kleinigheidje meegeven vind ik nog tot daar aan toe, maar dat hoeft toch geen zak van een kilo te zijn?????
Ik heb ooit een bakkersfeestje gegeven: koksmutsen knutselen, koekjes bakken enzo. Na afloop kregen ze een gekleurd zakje mee met de gebakken koekjes er in, en ze mochten het steekvormpje ook meenemen. That's it.
We zijn ook eens naar de dierentuin geweest met een feestje (waar ik door een meevallertje gratis kaarten voor had) en daar hebben we een pannenkoek gegeten en ze kregen een sleutelhanger mee met een dierentuindier er aan (leve de Action). Ook een keer een zakje chips meegegeven met een leuk kaartje er aan geniet.
Het gaat tenslotte om het idee, niet om de waarde in euro's danwel calorieën.
SuusB

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.