Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Spelletjes 4 jarige

Hallo hier ook een vraag over spelletjes. Onze zoon wordt in maart vier en is gek op spelletjes spelen. We hebben al Wolfje wervelwind, eendje kwaak, visspel, Timber (toren bouwen) memmory, domino, Bordspel van Bob de bouwer.

Weten jullie een leuk spel wat jullie echt kunnen aanbevelen of een site waar ik op leeftijd kan zoeken ?
Ik denk zelf aan : de kinderen van Catan, monopoly junior of junior doolhof maar zou het fijn vinden ook wat kleinere spellen te hebben bv kaartspel of iets waar je niet eerst een heel spel moet opbouwen en lekker over na kunt denken.

(Nog andere tips wat we hem voor zijn vierde verjaardag kunnen geven zijn ook welkom, we hebben nu wel genoeg Playmobil en duplo in huis )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

09-01-2009 om 12:42

Kroko loco

met stip op nr 1. Klein, handzaam, eenvoudig maar wel een echt spel

Hier

spelen we regelmatig Bunny hop en Drakenwraak, verder natuurlijk memory. Af en toe het pluk van de pletteflatspel.

Liesje74

Liesje74

10-01-2009 om 20:23 Topicstarter

Leuke tips

Hallihallo, leuke tips, ik ga eens kijken

leuk ook de tips hoe je uno met een ukkie kan spelen komt me goed uit. Alvast bedankt.

Kaartspel met de bel

Halli Galli. Supersnel te leren; snel te spelen en erg leuk.

hesi

hesi

14-01-2009 om 22:23

Cadeautip

eh, hier is ie gek van houten treinsporen. Puzzel?

Als spelletjes, memory vind ie super, kikkers in een emmertje wippen (net zoals vlooienspel). Maar eigenlijk maakt het niet zo uit, alle spelletjes die hij snapt zijn leuk. We doen hier nog kleurenmemory, 3 in een lotto is al te makkelijk. Bambinoloco ook. Maar loco is er in vele categorieen, een aanrader.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.