Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Roos Vicee

Roos Vicee

16-03-2009 om 12:16

Speurtocht "de kapitein van de bounty" van hodi speurpakketten

Zoon wordt binnenkort 8 en wil op zijn feestje een speurtocht doen. Iets met schatkaarten enzo, zei hij. Ik ben eens gaan zoeken op internet (kende Hodi al van horen zeggen) en zag dat zij o.a. een speurtocht aanbiedt genaamd: "De kapitein van de Bounty".
Maar voor ik die bestel ben ik wel erg benieuwd naar ervaringen van andere mensen. Wie heeft deze speurtocht al eens gedaan met een kinderpartijtje? En hoe is deze speurtocht? Echt leuk en schikt voor een stel branieschoppende 8-jarige, voornamelijk voetballiefhebbende jochies, of valt het (een beetje) tegen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eehhhh

ik heb m hjaren geleden op het werk besteld en1 keer gebruikt volgens mij ligt ie nog ergens in een la....omdat we het tegen vonden vallen.
Ik heb thuis met voetballiefhebbende zoon een voetbalspeurtocht gehouden. Ze kregen alemaal een bal ( gewoon een plastic bal) en moesten die heel het parcours meenemen want er waren opdrachten mee; hooghouden, fdoeltrappen met zus als keeper enz.
Was een groot succes en we deden er veel langer over dan gepland omdat ze zo aan het voetballen waren.
succes!

France

France

18-03-2009 om 15:25

Tegenvallen

Jaren geleden besteld maar ook nooit gebruikt omdat ik het vond tegenvallen.
France

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.