Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ans

Ans

09-09-2009 om 11:29

Springkussenspelletjes

Voor mijn dochters verjaardag kunnen wij voor een leuke prijs een groot springkussen zonder zijkanten huren. De kinderen die komen (stuk of 10) zijn 8 en 9 jaar. Wij zijn op zoek naar spelletjes die je kunt doen op een springkussen bijv vechten met blinddoeken maar als er 2 bezig zijn moet het voor de andere 8 ook leuk blijven anders gaan ze alle kanten op. Helaas mag het kussen niet nat worden anders zouden we lekker kunnen glijden maar ik zoek iets dergelijks, waarbij het moeilijk is om te blijven staan of wat lachwekkend is voor de kijkers. Heeft iemand eens iets leuks gezien op een springkussen? Liefst zonder ongelukken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
greetje

greetje

09-09-2009 om 19:09

Twister

Hoi, da's boffen zo'n springkussen in de tuin! Mijn dochter heeft laatst twister op een springkussen gedaan. Met verschillende kleuren tape (ik weet niet of dat bij jouw ook mag?) hadden ze kruisjes op het springkussen gemaakt. Vervolgens twisteren maar. Succes.

Bianca Molenwijk

Bianca Molenwijk

14-09-2009 om 13:11

Wij hebben ook zo'n ding,

redelijk klein opblaaskussen, wat ze helemaal geweldig vinden is deze uit- en/of aan te zetten terwijl ze erop liggen.... Maar ze kunnen er bij mij niet uitvallen dus dat wordt bij jou wat lastiger...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.