Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-07-2011 om 00:38

Stoer feest voor dochter, hoe het was

Het stoere feest voor dochter was geweldig! Met haar drie gasten is ze in een hamsterbal op het water geweest, we hebben gekajakt, met de reuzenkatapult geschoten, broodjes boven een vuurtje gebakken en marshmellows geroosterd.
De wind was te koud om te kunnen zwemmen of buikschuiven maar dat maakte allemaal niets uit. Dochter heeft het heerlijk gehad, en daar ging het om!
FBFF was zacht gezegd not amused, maar het ging niet om haar . Bedankt voor alle input!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Pelle

Ik herinner mij dit oorspronkelijke draadje. Dit feestje moest extra leuk worden zodat ex vriendin van dochter jaloers zou zijn. Vandaar die opmerking.

Fijn dat het feestje zo leuk was. Maar die laatste opmerking is nogal sneu. Je bent volwassen. Het gaat om een kindervriendschap. Dat kan veranderen. Nu stoppen met dat zure gedrag naar dat meisje toe.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

17-07-2011 om 13:33

Sahara

Het feest moest leuk worden voor dochter omdat ze een nare tijd achter de rug heeft. Of er nog in zit, het is maar hoe je het bekijkt. Mocht het zo uitpakken dat ex-vriendin het heel spijtig zou vinden dat ze het gemist zou hebben dan kon ik daar absoluut niet mee zitten. Dat was de strekking van mijn verhaal, helemaal niets zuurs aan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.