Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Emmawee

Emmawee

08-07-2011 om 09:00

Tekening

Blikkie (sept. 2006) aan het tekenen. Dat zijn over het algemeen lijnen en vormen die robots of monsters met superkrachten moeten voorstellen. Ik was daarom verrast door zijn opmerking: "Eigenlijk is dit gewoon een auto."
Ik bekijk de lijnen en ik zie een ronde vorm onderaan: "Oh en is dit dan een wiel?"
Antwoord: "Nee, dat is zijn meteorietafschieter".

Groeten, Maw.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

08-07-2011 om 09:08

Haha maw

Dat zag jij toch weer helemaal verkeerd, haha.
Groetjes
Massi

Vic

Vic

08-07-2011 om 09:35

Oh tekeningen

Daar heb ik slechte ervaringen mee. Jongste kan inmiddels herkenbare tekeningen maken, maar dat heeft wel even geduurd. Ik heb wel eens een tekening staan bewonderen, waarop dochter uitriep 'mahaam, je houdt hem ondersteboven'. Oeps

Ayanna

Ayanna

08-07-2011 om 10:20

Emmawee

Haha, geweldig! En zo herkenbaar. Onze zoon zou ook zoiets produceren, al tekent hij sinds kort keurig zonnetjes en wolkjes en bloemen. Heel zoet. En toen ik laatst dacht regen te herkennen op zijn tekening, kreeg ik als reactie: neehee, dat is lava!

Sascha2

Sascha2

08-07-2011 om 13:06

Emmawee

Wat een geweldig berichtje, hahaha! Ik zit hardop te lachen en een collega vraagt waarom. Ehm, nou leg dat maar eens uit

Fleur

Fleur

08-07-2011 om 18:22

Zoon van 5

tekende tot een maand of 3 geleden ook allemaal robots en robotauto's,maar gaat nu ook meer de kant op van mensen en planten, gisteren maakte hij een hele vrolijke tekening met broer voor het raam,mamma in de tuin en pappa op het dak,maar ernaast stond ook iets ondefineerbaars, ik zeg, goh,wat is dat dan, een tuinhuisje?
Nou ja, zegt zoon, zie je niet dat dat een teleporteermachine is die wensen kan vervullen,oepssssssss

Valkyre

Valkyre

09-07-2011 om 11:24

Ja jemig fleur

Dat zie je toch onmiddelijk? Hahaha!! Heel herkenbaar...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.